»Zato ni nič nenavadnega, da je že zdaj na voljo obsežen, raznolik, pester, relevanten, aktualen nabor avdiovsebin, a najpomembneje je, da je zanimanje zanje med poslušalkami in poslušalci veliko in še narašča.«
»Ti zapisi so pavšalni, brez trdnih argumentov, slovnično so napisani zelo slabo.«
»Ne financira ju vlada, ampak se financirata sama s prispevki.«
»Pavšalen niz opomb se ne da prevesti v trditev, da je stanje tako.«
»Reči počez, da je vse narobe, pa ni na mestu.«
»RTV Slovenija ni visoko profesionalna in kredibilna ustanova, ampak so nekatere stvari na ravni vaških opravljivk in rumenega tiska.«
»Izgubili bi 15, 16 milijonov evrov.«
»Premalo pa se zavedamo tudi, da mladih zunanjih kadrov praktično ne angažiramo več.«
»Povprečna starost na televiziji je 46 let.«
»Če bi obveljal sklop vseh treh zakonov, se to enostavno izračuna.«
»Naša ocene kažejo, da bi brez dela ostalo 500 zaposlenih.«
»Trdno sem prepričan, da notranje rezerve so.«
»Oddajniki in zveze so sestavni del RTV-ja, ni res, da je Slovenija zadnja, ki jih ima v svoji sestavi, tako je tudi v Avstriji.«
»RTV bi moral delovati z dvajset milijoni manj kot leta 2012.«
»Slovenski oglaševalski trg je trenutno v kolapsu.«
»Pri zakonu o RTV-ju ne moremo na pamet govoriti o tem, da se kar lahko odvzame toliko in toliko denarja za STA ali nekoga drugega, če nimamo niti ene analize.«
»Upamo, da ga bo javnost vzela za svojega, in hvala vsem, ki se trudijo za kultivirano besedo.«
»Z izvedbo projekta smo več kot zadovoljni in si želimo še več podobnih sodelovanj.«
»Izziva, ki ga spoznaš, se ne bojiš.«
»Zdaj je skorajda vsem jasno, da RTV Slovenija potrebuje dodatna sredstva.«
»V letu 2020 ne bomo povečali obsega produkcije, ampak se bomo posvetili posodobitvi programskih vsebin.«
»Zavzel se je, da se v statut vselej posega 's tresočo roko'.«
»Informativni program je in mora ostati eden od stebrov prepoznavnosti in kredibilnosti prvega programa nacionalnega radia.«
»Predvsem potrebujemo veliko večje korake na področju multimedijske avdio produkcije in novih storitev, velik miselni korak stran od zgolj 'FM-razumevanja' radia.«
»Javni radio se preprosto ne more več zanašati le na kakovosten FM-program. Postati mora živahen družbeni organizem, aktiven igralec, ustvarjalec dogodkov, projektov, predvsem pa mora biti prisoten in sprejet po različnih kanalih.«
»Očitno se zaveda, da bo potrebno aktivno razvojno, multimedijsko in širše razmišljanje kot prej.«
»Štular ima moje polno zaupanje, da bo uspešno vodil nacionalni radio kot izredno pomemben del RTV Slovenija.«