»Ali nam to uspeva? Glede na visoko poslušanost je odgovor da. Radio Slovenija pa mora gledati predvsem v digitalno prihodnost.«
»To je pravzaprav orodje, s katerim si bistveno lažje pridobimo vse avdio vsebine, ki nas zanimajo, ki obstajajo pri nas, na svoj telefon, na pametni zvočnik, na katerokoli pametno napravo, lahko tudi televizijo.«
»Vzpostavitev Radioplayerja je po njegovih besedah nujen korak za slovensko radijsko krajino, saj ima radio namreč prihodnost zgolj v primeru, da bo uspešno tekmoval z drugimi avdiovizualnimi medijskimi vsebinami, in sicer z boljšo dostopnostjo in uporabniku prijaznejšo izkušnjo.«
»Kdo jih ustvarja najbolj kreativno in kako? Jih bo umetna inteligenca ustvarjala bolje? Vrhunska zvočna produkcija je lahko tudi igra, radijska igra. Kdaj avdioigra postane dokument časa in kdaj avdioprodukcija dokumentarec? Vse več ljudi ustvarja zvočne vsebine, vse več jih posluša podkaste. Kaj sploh še ostane radiu? Navdih?«
»Snovalci festivala se pogosto sprašujemo o radijskem mediju in prihodnosti avdiovsebin ter nanje iščemo raznovrstne, neobičajne in kolikor se da kreativne odgovore.«
»Če gradimo boljšo, drugačno in sodobno radiotelevizijo, moramo spodbujati k čim večji transparentnosti postopkov na javnem zavodu RTVS, še posebej na položajih, ki so tako pomembni za izvajanje programskih vsebin.«
»Zdi se mi izredno pomembno, da se področje digitalnih vsebin, ki je z novelo zakona postal tretji samostojni steber znotraj RTV Slovenija, okrepi, RTV Slovenija pa bolje pozicionira na tem področju.«
»Maks Strmčnik je Arsu podaril uvodno skladbo INTROARS 23...«
»Lana Trotovšek se v Kromatiko vrača z Violinskim koncertom Lucijana Marije Škerjanca...«
»Škerjanc se je v svoji glasbi navezoval tudi na francosko tradicijo, večer pa bo sklenil znameniti francoski pianist Pascal Rogé...«
»Družba potrebuje prizmo, skozi katero človek bolje zaznava in razume svet in samega sebe. Del te prizme, ki mu pri tem pomaga, so tudi kulturno-umetniški programi. Naš Program Ars vsekakor ni izjema.«
»Visoke obletnice so priložnost za brskanje po spominih, slikah, fotografijah, arhivu...«
»Raznovrstnost in pestrost področij, kamor je s številnimi umetniškimi, glasbenimi, novinarskimi, izobraževalnimi in drugimi avdiovsebinami posegel projekt B-AIR, se kažeta tudi v predstavitvi projekta v okviru francoskega paviljona.«
»Vesel sem, da sta med njimi tudi dve deli, nastali na Radiu Slovenija. Vnovično izpraševanje prihodnosti sveta je dandanes nujno, vloga zvoka v razvoju človeka v tem svetu prihodnosti pa odpira številna vprašanja, vidike, dileme, ki jih na najrazličnejše načine poudarja tudi projekt B-AIR.«
»Ta trak mi pomeni vse, kar se je dogajalo med vojno. Vso okupacijo, vse dogodke takrat, vse tisto, kar je bilo groze, to je v tem traku.«
»Tako kot si ta posnetek zasluži.«
»Italijanske okupacijske oblasti so sicer dale dovoljenje za koncert, vedeli pa smo, da bo vse temeljito zastraženo in podvzeti še vsi drugi varnostni ukrepi.«
»Gre za enega izmed bolj dragocenih zvočnih pričevanj v naši zgodovini, javni radio pa je najbolj odgovoren tudi za narodovo zvočno kulturno dediščino.«
»Radio očitno ostaja tak zaželen, sprejet in kredibilen sopotnik poslušalcev v Sloveniji.«
»Tisto, kar nas na Radiu Slovenija veseli, je rekordni dnevni doseg Vala 202, in sicer v zadnjih 20 letih.«
»V zahtevnem obdobju volilnih in referendumskih maratonov so poslušalci očitno iskali kredibilne in analitične informacije.«
»Izredno nas veseli dejstvo, da Dogodki in odmevi nadaljujejo trend rasti števila poslušalcev, ter da Druga jutranja kronika drži izrazit primat najbolj poslušane oddaje v državi.«
»Ne drži, da se ni odzval na poziv za nadaljevanje pogajanj.«
»Žal me je tudi direktor Radia kmalu obvestil, da so pogajanja v slepi ulici.«
»Verjamem in upam, da stavkajoči v pogajanjih sodelujejo z iskrenim namenom zbližanja stališč.«
»Poteza generalnega direktorja, da za pogajanja na javni radioteleviziji pooblasti lastnika zasebne medijske družbe, kaže na njegovo nedoraslost funkciji vodenja javnega zavoda in razreševanju nakopičenih težav, ki so pripeljale do zdaj že večmesečne stavke novinarskih sindikatov.«
»Namesto da bi si vodstvo v skladu z zakonom o stavki prizadevalo za razreševanje stavkovnega spora, pogajalski proces še naprej ovira, tudi s tem, ko zaposlenim v času stavke pošilja opomine, zoper njih vodi kvazidisciplinske postopke in na javni televiziji zaposluje sodelavce glasil blizu SDS-a.«
»Za to nalogo je generalni direktor pooblastil Tomaža Drozga, za katerega verjame, da lahko usposobljen in izkušenj mediator z licenco, ki je poleg tega še medijski strokovnjak, 'v danih razmerah največ pripomore k sklenitvi stavkovnega sporazuma, kar je cilj obeh strani v pogajanjih in tudi v interesu javnosti, poslušalcev, gledalcev in bralcev RTV Slovenija'.«
»Organiziramo Avdiofestival z željo, da to postane reden način predstavljanja najboljših avdiovsebin, ki so na voljo poslušalcem.«
»Časi samo linearnega poslušanja radia so zagotovo mimo, a želja ljudi, da prisluhnejo in poslušajo zvočnim vsebinam različnih žanrov, zagotovo ostaja.«