»Zakonodajni sveženj pripravljalo v 'veliki tajnosti' in brez usklajevanja z deležniki.«
»Ne želimo si obremenitev. Vedno manj nas je in vedno manj nas bo.«
»To so šele osnutki, ki so trenutno v javni obravnavi.«
»Iz slabega osnutka zakona ne pričakujem dobrega predloga.«
»Današnja seja je pomembna, a malo preuranjena.«
»Zakone bi bilo treba umakniti.«
»Priprava zakonov je potekala strokovno in vključujoče kljub očitkom.«
»Ne želimo si obremenitev. Vedno manj nas je in vedno manj nas bo. Dajmo zakonodajo prilagoditi na ljubo slovenskega kmeta in dovolimo kmetom, naj delajo.«
»Birokratske ovire ustvarjamo sami.«
»To so šele osnutki, ki so trenutno v javni obravnavi, o novi zakonodaji pa se bomo pogovarjali, ko bo v postopku prišlo tako daleč.«
»Počakajmo, da bomo te konkretne zakone dobili v zakonodajni postopek.«
»Iz slabega osnutka zakona ne pričakujem dobrega predloga, zato bi jih bilo treba umakniti iz javne obravnave.«
»Današnja seja je pomembna, a malo preuranjena. Sveženj zakonov si zasluži širšo obravnavo, časa za javno razpravo je dovolj.«
»Želim si, da bi se nadaljevala strokovna razprava.«
»S predsednikom KGZS-ja smo se dogovorili, da se ta predlog iz osnutka zakona umakne, vanj pa se bo vrnil zapis iz trenutno obstoječega člena zakona.«
»Pomembno je razumeti, da bi vztrajanje pri predlaganem modelu javne svetovalne službe nekateri izkoristili za politizacijo kmetijstva in ideološke spopade.«
»Pomembno je, da se skozi delovno skupino, ki jo bo koordiniralo ministrstvo, odpre široka razprava.«
»Velik izziv je, kako bomo opolnomočili, izobrazili svetovalce, da bodo lahko z najsodobnejšimi dognanji nadalje svetovali na kmetijskih gospodarstvih.«
»Obžalujem, da ministrica ni podprla sklepa sveta za kmetijstvo in podeželje in iz javne obravnave umaknila sveženj zakonodaje.«
»Prepričani smo, da gre izključno za politično odločitev. Zbornica na ta način ne bo več v službi kmeta, ampak bo postala podrejena politiki, ki je ne bo usmerjala strokovno, ampak politično.«
»Bilo bi zelo dobrodošlo, če bi ministrica spoštovala mnenje sveta, kajti v njem smo vsi ključni deležniki, ne samo nevladne organizacije, tudi raziskovalne, šolske organizacije in drugi. Ta svet je povedal, kaj si misli o zakonodaji.«
»Še vedno trdimo, da so bila pri večini zakonov izhodišča predstavljena bolj na ravni kazala vsebine. Vedeli smo, katere vsebine se bodo dopolnjevale, ne pa, na kakšen način.«
»Želimo sodelovati v razpravah, a v tako kratkem obdobju ne moremo kvalitetno pregledati osnutkov.«
»Nismo dobili analiz, podzakonskih aktov, zato ne vemo, kaj prinašajo. Bojimo se, da nam bodo tu kaj podtaknili in nas peljali žejne preko potoka.«
»Ministrstvo teh ključnih podatkov za odločitve ni predložilo, kmetje pa nikakor ne sprejemamo, da se zakonodaja sprejema 'na pamet', saj vsaka nepremišljena sprememba ne vpliva zgolj na 'nekaj' ogorčenih kmetov, ampak na prehransko varnost Slovenije.«
»Verjamemo, da so strokovne službe pripravile dobre rešitve za izzive, ki smo jih v zadnjem letu zaznali v pogovorih s kmeti, stroko in nevladnimi organizacijami.«
»V prihodnje tako sledi sestanek z osmimi območnimi enotami Kmetijsko-gozdarske zbornice Slovenije.«
»Posledično bi se nujno potrebne spremembe, ki bi pripeljale do pomladitve kmetij, dviga samooskrbe, zaščite potrošnikov, krepitve prehranskih verig, zaščite najboljših kmetijskih zemljišč in digitalizacije podeželja, premaknile v nedefinirano prihodnost.«
»Ne želimo si sprejemanja zakonov, ki bi bili na koncu neučinkoviti za kmete in za potrošnike, zato bomo podaljšali javno obravnavo.«
»Pomembno je, da so zakoni dobro napisani in pripravljeni.«