»That was amazing (to je bilo neverjetno)«
»Težko je ustreči vsem, treba je pač zavzeti neko svojo držo in jo braniti s čim manj nakladanja.«
»Filmski festivali so ključnega pomena, češ da občinstvu ponudijo način gledanja filmov, ki nima nobene veze z masovno priljubljenostjo in zaslužki.«
»Mislim, da Megalopolis še zdaleč ni katastrofa – to je film, ki ga je treba videti, da bi verjeli, eden najbolj drzno ambicioznih filmov, kar sem jih kadar koli videl, od katere koli avtorja.«
»Mislim, da je to en njegovih najboljših filmov zadnjih dvajsetih let.«
»Očitno je bilo, da ljudje z malo zahtevnejšim okusom skozi leto v multipleksih niso dobili vsebin, ki so jih pričakovali.«
»Težko sestaviš sklop novega palestinskega filma, če ni palestinskih filmov.«
»Zgodovinsko gledano pa je to resnica: nihče si ne želi vojne ali pregona istospolno usmerjenih, so pa to potem vedno dobro pognojena tla za rast kvalitetnih filmov.«
»Filmski festivali so ključnega pomena.«
»Ogled na zahtevo na daljavo na festivalih še obstaja, mislim pa, da bo te ponudbe v prihodnje vedno manj in da bo vse težje pridobiti pravice za predvajanje.«
»Proslava pokaže predvsem, kako lahko je politično manipulirati z 'navadnimi' ljudmi.«
»Najbrž sem neposredno po tem res rekel veliko reči in do neke mere sem verjetno vsak večer res videl duha svojega očeta, kajti če ustvarjaš predstavo, kakršna je Hamlet, boš na vse skupaj gledal skozi spekter lastne izkušnje.«
»To se je zgodilo že med pripovedovanjem zgodbe in v resnici ne vem, zakaj.«
»Ljudje govorijo, očitno v mojem imenu, o mučnih obdobjih priprav, a pri tem zgrešijo poanto: zame je to čisti užitek.«
»Mesarski poklic seveda ne bi bil moja prva izbira. A vsako početje, ki zahteva posebne veščine – na primer to, ko mesar nabrusi nož – je čudovito opazovati.«
»V življenju vsakega igralca je trenutek, ko se mora vprašati: je še dostojno, da se s tem ukvarjam?«
»Doslej so bili največji oboževalci mojih filmov ljudje, ki imajo različne občutke glede žanra grozljivke. Vedno lahko ob ogabnih delih zapreš oči. V tem filmu lahko uživaš tudi, če ne maraš groznih filmov.«
»To je bil čas, ko si filme lahko ustvarjal v neodvisni produkciji, zunaj Hollywooda, pa to ni bilo ovira za komercialni uspeh.«
»Vedno lahko ob ogabnih delih zapreš oči. V tem filmu lahko uživaš tudi, če ne maraš groznih filmov.«
»Super bi bilo, če bi te filme kdaj cenili že zaradi igralskih dosežkov.«
»To so tri med seboj povezane zgodbe, umeščene v tri različna poglavja filmske zgodovine, ki nastavljajo zrcalo širši kulturi.«
»Če smo že rinili vse do Nove Zelandije in zapravili ves ta denar in ogromno energije, da smo ekipo in opremo spravili sem, zakaj ne bi posneli še enega filma?«
»Ne moreš se sprehoditi skozi največje uspešnice Sinatrovega življenja. To smo že poskusili. Preprosto – ne da se. Drugi pristop je, da imaš tri ali štiri različne Sinatre. Mladega. Starejšega. V srednjih letih. Zelo starega. Preskakuješ med njimi v času, in to počneš z glasbo.«
»Ampak če pričakujejo, da se bom lotil projekta, ne morejo ničesar obdržati zase. Težava je v tem, da je bil tako kompleksen človek. Vsi smo kompleksni, ampak Sinatra še posebej.«
»Marty bi rad, da je vse skupaj ostro, rad bi izpostavil nasilnega, zapitega Franka z močnim spolnim nabojem, Tina pa bi rada pokazala mehkejšo stran svojega očeta s poudarkom na glasbi.«
»Filmi o superjunakih niso pravi filmi.«
»Tako je približno desetkrat lažje.«
»Sprožil verižno reakcijo, ki se je razširila po svetu.«
»Najdonosnejši film o teoretični fiziki, kar jih je bilo kdaj posnetih.«
»Film je Katoliška Cerkev obsodila, moja mama pa ga je hotela videti.«