»Osrednji element Schwabovih iger je jezik. Sočasno je akter in tema.«
»Na začetku se smejimo tem malim predsednicam, potem pa vse bolj z grozo strmimo v njihove travme.«
»Pisal je neposredno iz svojih jeter, saj so mu šli Avstrijci dobesedno na jetra.«
»Večji fokus na intimnem, osebnem, na notranjih svetovih.«
»To je politična zgodba, zapakirana kot pravljica.«
»Imeli smo primer, da so odšli učenci osnovne šole manjšega kraja na petdnevno ekskurzijo. Nekaj časa po njihovi vrnitvi se je izkazalo, da se je sedem učenk z ekskurzije vrnilo nosečih.«
»Zavezani kritičnemu pogledu in odločeni, da bomo navduševali še naprej, smo tudi za sezono 2023/2024 pripravili najboljše kombinacije odličnih predlog, vrhunskih režiserk in režiserjev pa seveda zasedbe naših izjemnih igralk in igralcev ter izbranih gostov.«
»Ukvarjal sem se predvsem z iskanjem lepote v žalosti, v naključnem srečanju, v medgeneracijskem dialogu, ki je včasih neprijeten, včasih lep. Tu se ta dva lika pokažeta kot zelo odprta, svobodna, ker sta oba pripravljena poslušati in se učiti drug od drugega; in tako se ta žalost spremeni v neko grenko srečo, ampak še vedno srečo – in v tem je lepota.«
»Hkrati pa naša igralka in strokovne službe projektu zagotavljajo vrhunsko izvedbo in najboljše možnosti za uspeh.«
»Naboru tako precej znanih kot tudi manj znanih pesmi je skupno to, da osredišča ženske like in jim daje novo mesto v slovenski tradiciji.«
»Pretresljiv lik Tazimske, ki najizraziteje zagotavlja prisotnost tradicionalnih znanj in modrosti, obenem pa vzdržuje sodoben igralski izraz.«
»Še zlasti inventiven pa je s pripovedmi osebnih zgodb, ki z okusom, mero in žanrsko distanco presegajo podajanje osebne izkušnje ter ustvarjajo prepričljive in pretresljive gledališke trenutke.«
»Tekst telesa je izrazito sodobno besedilo, ki deluje sveže tako po temi, ki jo obravnava, kot po načinu, kako to počne.«
»Zamrzovanje je igra o igri, drama v drami, tako kot Pirandellovih Šest oseb išče avtorja, hkrati pa je umetelno in neizprosno izpisana parafraza ali svobodna dramska oziroma postdramska obdelava Andersenove pravljice Deklica z vžigalicami.«
»53. Teden slovenske drame je bil še boljši, še bolj odprt, še bolj intenziven in še bolje obiskan kot dosedanji.«
»Še malo bolj ambiciozen, še malo obsežnejši in še malo bolj vznemirljiv.«
»Ponosni smo, da prav v Kranju gostimo ta ugledni kulturni dogodek, ki ga Prešernovo gledališče Kranj vsako leto organizira na res vrhunski ravni.«
»V Kranju se zavedamo, da je kultura tista, ki gradi povezano, spoštljivo in ustvarjalno skupnost.«
»Navdušita me ustvarjalnost in poglobljenost slovenskega gledališča in dramatike.«
»Ne vstopaj v gledališče z blatnimi čevlji.«
»Rada imam gledališče. Rada imam gledališče, kljub. Rada imam gledališče, kljub in ravno zaradi. Rada imam gledališče, kljub in ravno zaradi ... in sploh.«
»Tukaj si torej ne delimo všečkov, pač pa ljubezen. Zato je v ljubiteljskem gledališču prav vsaka zgodba, pa najsibo tragedija, komedija, historija, pastorala, pastoralna komedija, historična pastorala, predvsem naša skupna Ljubezenska zgodba.«
»Sezona, ki nas čaka, je zasnovana zelo dosledno. Absolutno je glavna rdeča nit družbena kritika.«
»Zgodba, ki izpostavlja izrazito osebni in velikokrat kritičen pogled na vojno, brezkompromisno zavrta v samo srčiko mita o vojni kot naravnem stanju sveta.«
»Tega nismo zmožni niti v družini ob smrti mame.«
»To je v teh časih, ko vendarle še pustoši covid-19, odlično.«
»V Tednu slovenske drame vsako leto v mestu vlada posebno vzdušje.«
»Gre za posluh in spoštovanje do gledalcev z naše strani in odzivnost ter neko željo po igranju z njihove strani.«
»Vse uprizoritve učinkovito spregovorijo o tem, kar se nas tiče kot posameznika ali kot člana neke družbe.«