»Še vedno ne morem verjeti, da se snema TV-nadaljevanka po knjigi, ki sem jo jaz napisal. Moje srednješolske sanje so se uresničile.«
»Komaj čakam, da z vami delim to zabavno in edinstveno zgodbo, ki smo jo ustvarili za mlade gledalce. Se gledamo kmalu.«
»Še vedno ne morem verjeti, da se snema TV-nadaljevanka po knjigi, ki sem jo jaz napisal. In ne samo to, zraven lahko sodelujem kot eden od scenaristov in igralec. Moje srednješolske sanje so se uresničile.«
»Ponosni smo, da bodo z našo pomočjo otroci po dolgem času dobili svojo nadaljevanko. Zavedamo se naše odgovornosti in z veseljem zremo v prihajajoče snemalne dni.«
»Projekt je prelomen tudi zato, ker gre za prvo igrano nadaljevanko, ki sta jo podprla dva glavna podporna stebra avdiovizualne produkcije v Sloveniji – Slovenski filmski center in RTV Slovenija. Upamo, da smo s tem projektom postavili nov model na polju financiranja kakovostnih igranih nadaljevank.«
»Vesel sem, da smo začeli, tretja sezona je pred nami. Malo je nervoze, malo treme, ampak samo, da poči prva klapa in gremo naprej.«
»Tudi v novi sezoni gledalci lahko pričakujejo napeto zgodbo z uigrano ekipo, ki z veliko vnemo pričakuje začetek snemanja.«
»Tudi v tem romanu je tako kot pri večini mojih zgodb: politika, cerkev ali kakršnikoli drugi problemi so vedno samo obrobna zadeva. Tiste stvari, ki se v resnici dogajajo, so vedno v človekovi psihi.«
»Lik, ki ga igram mi je blizu, saj igram igralko Vesno Potočnik, ki se potem znajde v celem tem vrvežu umorov in prijemu Inšpektorja Vrenka.«
»Ko smo pričeli s prvo sezono Primerov inšpektorja Vrenka, smo lahko le upali, da bomo dosegli tak uspeh pri gledalcih. Z veliko truda in entuziazma celotne ekipe nam je uspelo ustvariti vsebino, ki jo gledalci javne televizije množično jemljejo za svojo. Želimo si, da bi Televizija Slovenija tudi v prihodnje ohranila status vodilnega producenta na področju kvalitetnih nadaljevank za širše občinstvo.«
»Vrnitev domov pisatelja, pesnika, prevajalca in urednika Janija Virka je konkretno soočanje s spraševanjem o življenju, njegovih skrivnostih, zakonitostih in času.«
»Na prvi stopnji za nas ni toliko pomembna kakovost scenarija ali izkušenost scenarista, prednost dajemo izvirnosti in potencialu ideje, saj že nekaj let scenarije razvijamo po t. i. modelu writers room, pisateljske sobe, prilagojene našim razmeram.«
»Oba najuspešnejša nadaljevanka v produkciji RTV Slovenija – Trilogija Jezero in Primeri inšpektorja Vrenka – sta nastali po tem kopitu.«
»Žalostno je, da nam je letos uspelo narediti zgolj eno nadaljevanko in da je to vse, kar imamo.«
»Edini način, da pridemo do kakovostnih vsebin, je enormen entuziazem vseh vpletenih v produkcijo teh visoko kakovostnih televizijskih del.«
»Igralci imamo sicer možnost v gledališčih uriti svoj aparat, potem pa presedlamo na film ali TV-snemanje, kadar imamo to priložnost.«
»Velikokrat se sprašujemo, ali smo samozadostni na področju mleka, mesa in zelenjave? Ampak ali smo samozadostni na področju avdiovizualnih vsebin?«
»V tridesetih letih nismo prišli do nikakršnih rešitev. Edina pozitivna, ki jo poznam, je bila od Rudija Šeliga, ki je bil na začetku devetdesetih let predsednik Programskega sveta RTV.«
»Ne drevesa, ljudje so najbolj čudežni sadovi štirih milijard let evolucije in mi bomo uničili samo sami sebe, ker uničujemo okolje, tisti habitat, ki je popolnoma povezan med sabo. Mi smo tisti, ki bomo izumrli, če ne bomo spremenili stanja stvari, življenje pa bo ostalo. Vsako menjavo geološke dobe v zgodovini je zaznamovalo množično izumrtje večine živih vrst na planetu, ampak se je kljub temu na novo razvilo bogato življenje.«
»Moj junak spozna, da si zanamci zaslužijo boljši svet. Ura je tik pred dvanajsto, počasi se zavedamo, da so šle stvari predaleč in da so v naši kulturi in civilizaciji tokovi, ki bi še lahko zaustavili to, kar se neizogibno približuje katastrofi. Če bo šlo tako naprej, kmalu ne bomo imeli več vode, zraka, ničesar, kar človek kljub sodobni civilizaciji potrebuje za življenje.«
»V zadnjih dvajsetih letih se je pojavilo spoznanje, da nimamo pred sabo več prihodnosti. Kot družba bomo morali na novo premisliti, kakšna bo naša prihodnost. Danes nihče ne more napovedati, kaj se bo zgodilo čez pet, deset let, kaj bo z našim planetom, kaj bo z nami. Bistveno se mi zdi, da presežemo antropocentrično držo človeka, da dojamemo, da je vse živo z nami, da si delimo ta planet z vsem živim. Ne govorim samo o živalih, govorim tudi o rastlinah, o drevesih. Ko bomo to dojeli, se lahko spremeni tudi paradigma celotne družbe in našega dojemanja sveta.«
»Po mojem občutku so primeri bolj zapleteni, mislim, da bo še bolj napeto in še zanimivejše. V bistvu sva si z Vrenkom blizu, sva si podobna. On ima rad mene, in meni je vedno bolj všeč on, tako da sva se spoprijateljila.«
»Pred nami je šest dobrih delov, v katerih bodo gledalci lahko zares uživali. Delamo iskreno, s srcem, upamo, da bomo vsaj dosegli ali celo presegli prejšnjo sezono.«
»Veseli smo, da nam bo uspelo, kljub obdobju covida-19, ki zadnja leta otežuje snemanja, in finančnim omejitvam, četrto leto zapored slovenskim gledalcem ob vstopu v novo leto ponuditi kakovostno nadaljevanko v maternem jeziku.«
»Beletrina je vsem slovenskim knjižnicam poslala ponudbo za gostovanja slovenskih avtorjev, ki so pri založbi izdali svoje najnovejše delo.«
»To je podobno kot z romani. Če si s prvim uspešen, so tudi pričakovanja v zvezi z drugim še večja – več je strahu, da ti ne bi uspelo.«
»Z drugo sezono Primerov inšpektorja Vrenka želimo nadaljevati visoke standarde pri produkciji televizijskih nadaljevank na TV SLO in hkrati dokazati, da so profesionalna veščina, avtorska in ustvarjalna moč filmskih delavcev vseh zvrsti v Sloveniji dosegli raven, da lahko zagotavlja igrani program, ki je kakovosten in hkrati doseže največ gledalcev.«
»Zgodba Trigrada človeško usodo in naravo postavlja drugo ob drugo, igra se z njuno neizbežno povezanostjo in ob tem preizprašuje sodobna vprašanja nadvlade denarnih interesov nad naravo in tradicijo.«
»Pri seriji je predvsem več časa za raziskovanje različnih vidikov zgodbe in psihologije likov – ampak to te lahko hitro zavede na stranpoti, ki so same zase ravno tako zanimive, nimajo pa zares stika z osnovno premiso.«
»Trigrad je na neki način zelo slovenski, kaže nas z našo temno platjo vred.«