»Ta čustvena odisejada, ki jo je avtor namenoma shranil za objavo po svoji smrti, je zdaj oživela na odru.«
»O'Neill je v moji režijski domišljini zavzemal posebno mesto zaradi svojih avantgardnih postopkov, sorodnih evropskim ekspresionističnim dramam.«
»Ivica Buljan, prototip režiserske veličine«
»Vizualni vtis predstave Kdo se boji Virginie Woolf?, drame, ki je doživela svoje z oskarjem nagrajeno filmsko priredbo, nastaja na tisti tanki meji med 'not trying too hard' in ekspresionističnim prizorom, ki s svojimi liki, barvami in čustvi preoblikuje emocije.«
»Utelešenje vrhunca igralskega poklica«
»Močna, mračna energija v interakciji likov, ki prebija lupino meščanskega in akademskega življenja ter se preliva v cinične replike, inhibicije in frustracije, neizogibno dosega rob ekscesa.«
»Neka drhteča anima, ki se skuša prebiti skozi mračni labirint, da bi našla olajšanje v coni empatije.«
»Buljanov podpis je superioren, vedno povzdiguje besedilo v višji, provokativen ton, nas vleče v igro in nam ne dovoli, da bi 'mislili na kaj drugega'.«
»Gre za res izjemno skrbno stkane zgodbe, ki se bliskovito prepletajo.«
»Jutranja zvezda ponuja vse, kar si želi sodobno gledališče.«
»Gre za nekaj precej intimnega.«
»Očitno jih mi nosimo s sabo in nas marsikdaj ti mrtvi celo ovirajo, kakšni nas tudi spodbujajo.«
»Nihče ne piše tako pretresljivih dram.«
»Britanska kritika ga označuje za enega največjih pisateljev našega časa oziroma kar za pisatelja številka ena.«
»Že njihovi preprosti naslovi – Laž, Resnica, Oče, Mati, Sin – dajejo občinstvu vedeti, za kaj gre.«
»In gre za teme, ki nas ob svetovnih gospodarskih krizah in pandemiji vrnejo domov.«
»Nemara je prav dom freudovski izvir vseh travm in psihoseksualnega (ne)zadovoljstva.«
»Umetniki si vedno želijo v neznano, nemogoče. Plesalčeve želje so poleteti, se dvigniti k soncu.«
»Zeller na stilno prepoznaven in izpiljeno minimalističen način, s skopimi, a enigmatično dvoumnimi stavki v tekočem dialogu, predvsem pa z neprestanim spreminjanjem perspektive izrekanja 'objektivne resnice' razgrinja pred gledalci čustveno izvotljene odnose v družini.«
»Avtor se spretno poigrava z realnostjo izrečenega, ki jo gledalec po koščkih sestavlja iz prizora v prizor skozi labirint mamine stiske.«
»Režiser je besedilo označil za črno farso, ki 'prikazuje labirint čustev med ženo in možem ter materjo in sinom, in ko poskuša odgovoriti na vprašanje, ali lahko ljubimo preveč, odzvanja kakor bolesten odmev'.«
»Ta komedija pripada bolj igralcem kot pa režiserjem.«
»V resnici je predana v roke igralcem.«
»Kot zveri brezkompromisno spopadejo z izjemno bogatim materialom.«
»Redko se zgodi, da avtor po scenariju za film napiše še dramo.«
»To besedilo je črna farsa, ki prikazuje labirint čustev med ženo in možem ter materjo in sinom, in ko poskuša odgovoriti na vprašanje, ali lahko ljubimo preveč, odzvanja kakor bolesten odmev. Pripelje nas do samega dna in nas ne izpusti več. Govori o obsesiji dvakratno zapuščene ženske, o bolečini in samoti matere, ki gleda, kako njena otroka odideta, in ki v svoji hiši ostane sama. Tako kot druge ženske je tudi Anne naredila vse za svoja otroka, za svojega moža, za svoj dom; toda minevala so leta in otroka sta odšla, sin, hči – in zdaj še njun oče. Nenadoma se znajde sama v kraljestvu, iz katerega vsi bežijo.«
»Darja je izvrstno ustvarila ta lik, to vlogo in z gotovostjo lahko rečem, da je to ena njenih najzahtevnejših vlog doslej – pa jih ni bilo malo.«
»drzna in iznajdljiva ženska, ki se ne le zaveda svoje vloge, ampak jo tudi izjemno pretkano skriva«
»vprašanje zgodb, ki nas oblikujejo in zakaj smo, kakršni smo«