»Ne moremo privoliti v podvajanje dejavnosti in neracionalno razsipavanje težko pridobljenih sredstev.«
»Slovenija vlaga najmanjši delež javnih sredstev v znanost, razvoj, inovacije in visoko šolstvo.«
»Danes, skoraj štiri mesece po sprejemu zakona, znanstveniki in znanstvenice še vedno ne vemo, kakšna sredstva bodo institucije prejele od stabilnega financiranja.«
»Ne razvrednotimo teh obetavnih začetkov z nepremišljenimi odločitvami glede novih institucij.«
»Kar nas moti pri ustanavljanju, je to, da gre to mimo uveljavljenih mednarodnih meril presojanja odličnosti.«
»Gre za dobro dopolnitev.«
»To, da ponujamo študij na vseh področjih znanosti in umetnosti, je vse bolj redkost tudi v svetovnem merilu.«
»Javne univerze namreč nismo poklicne šole, ne izobražujemo za poklice, ampak dajemo znanje in kompetence.«
»Nova delovna mesta, ki nastajajo, pogosto terjajo nekonvencionalno kombinacijo veščin.«
»Danes se na primer družboslovci in humanisti zaposlujejo tudi v tehnoloških podjetjih in takšnih interdisciplinarnih sodelovanj bo vedno več.«
»S tem bi dokazali, da smo končno presegli spolne stereotipe glede študija. Vsi študijski programi so namreč primerni za vse.«
»Zavedamo se, da se moramo univerze odzivati na potrebe trga dela, vendar pa so za to potrebne strateške analize in usmeritve na ravni celotne države. Mladi ljudje, ki jih izobražujemo na naših univerzah, lahko s svojimi potenciali ustvarjajo gospodarstvo za višjo dodano vrednostjo.«
»Po njegovem mnenju je nujno upoštevati predvsem kakovost visokošolskega izobraževanja in zagotoviti odlično izobražene mlade tudi na področjih, ki niso neposredno povezana z gospodarstvom, a so 'pomembna za razvoj in delovanje družbe znanja'.«
»Zato želimo s pobudo rektorske konference za javni dialog zagotoviti premišljene politike, ki bodo tudi prihodnjim rodovom, tako kot več kot 60.000 študentkam in študentom, ki jih izobražujemo javne univerze danes, zagotovile enake možnosti za vrhunski študij.«
»Prva naloga bo žal še vedno ukvarjanje s covidom-19, saj v Sloveniji pri spopadanju s to boleznijo žal nismo tako uspešni, kot so v nekaterih drugih državah, recimo na Danskem, kjer so po zaslugi velike precepljenosti lahko ukinili ukrepe za širjenje bolezni.«
»Jeseni pa bo seveda izziv, kako varno izpeljati študijski proces. Na Univerzi v Ljubljani je cepljenih več kot 85 odstotkov zaposlenih, na kar smo zelo ponosni.«
»To bo zagotovo logističen problem, sploh na fakultetah z veliko študentkami in študenti, a mislim, da smo ga sposobni rešiti in ga že rešujemo. Predvsem pa upamo in zaupamo v zrelost naših študentk in študentov.«
»Vsekakor pa je naša želja in naš namen, da študijski proces teče v živo, na fakultetah, v neposrednem stiku med pedagogi in študenti.«
»Seveda pa se bomo z ekipo lotili tudi novih nalog, ki izhajajo iz mojega programa.«
»Pridobiti si moramo tudi več moči pri sprejemanju političnih odločitev in vplivati na državo, da bo politika končno uvidela, da vlaganje v razvoj ni strošek, temveč investicija za prihodnost.«
»Kot vidimo, imamo še vedno precej izzivov predvsem zaradi covida-19 in vsi upamo, da bo v novem akademskem letu normalno potekal študijski proces.«
»Ptice so dolgo časa veljale za zgleden primer monogamije, z genskimi analizami pa so raziskovalci ugotovili, da jih je pravzaprav zelo malo monogamnih v striktnem spolnem smislu, po večini gre za socialno monogamnost.«
»Pri vretenčarjih je potrebnega dosti napora za vzgojo mladičev do spolne zrelosti, občutno lažje je, če za to skrbita dva.«
»Pri tem je zanimivo, da se njihovi teritoriji med sabo prekrivajo, po novejših genskih raziskavah ima lahko samica v enem leglu potomce različnih očetov.«
»Z vidika biološkega fitnesa je pri določenih živalih to praktična stvar, prešuštništvo ima negativno konotacijo le pri človeku.«
»Zanimivo pa je, da nekateri samci lahko parazitirajo na vibracijskih napevih drugih samcev.«
»Če pri samčkih, ki so večinoma monogamni, blokirajo delovanje oksitocina, ti ne ostanejo s samico, po paritvi odidejo drugam in iščejo nove samice.«