»Fausta v koreografiji in režiji Edwarda Cluga si je občinstvo ogledalo sedemkrat v razprodani Gallusovi dvorani.«
»Ena od najuspešnejših predstav abonmaja Veličastni je bila Kadaver portugalskega koreografa mlajše generacije Marca da Silva Ferreira.«
»Med največje dosežke sodelovanja z nevladnimi organizacijami v programu gledališča in plesa pa spada Magdalena Reiter s projektom Ponaredki, odtisi in drugi vdori.«
»Slavoj Žižek in Jure Simoniti sta razprodala Gallusovo dvorano.«
»V okviru cikla Kritični kabaret se je predstavil britanski intelektualni superzvezdnik Tariq Ali.«
»Presegli so vse zastavljene cilje, dvignili umetniške standarde, predstave so bile razprodane, številni gledalci so prihajali tudi iz tujine, veliko smo imeli tudi gostovanj. Gledališče res živi.«
»Uspeli smo vzpostaviti drugačen stik z občinstvom; kot da smo se dvignili na neko novo raven, kot da se je zgodila neka nova magija.«
»Maribor mesto velikih naslovov.«
»Če je kakšna baletna predstava mariborska, je to zagotovo Grk Zorba.«
»Ko sem si leto pred našo premiero, kar je bilo tudi leto dni, preden sem prevzel vodenje ansambla, ogledal izvirno postavitev v Veroni, sem si rekel, da te predstave ne smemo dati na repertoar; iz preprostega razloga, ker občinstvo ne bo želelo videti česa drugega. In nisem se zmotil.«
»Zorba si ne želi drugega kot uživati v preprostosti življenja – skozi ples in petje.«
»Grk Zorba je predvsem 'predstava za dušo'. Večinoma sem plesala v klasičnih baletih, to pa je predstava, kjer ti ni treba paziti na vsak prst, da je na svojem mestu, vsak pogled ter si lahko daš malo več svobode in se bolj sprostiš. Glasba je čudovita, te kar povede in res vsi zelo uživamo.«
»Balet Faust, katerega zgodba je 'skozi zgodovino umetniških uprizarjanj postala gledališki mit par excellence, opozorilo in obenem navdih k premisleku o tem, kdo pravzaprav smo in kakšne posledice lahko imajo naše želje – ne le na naše lastno življenje, ampak tudi na življenjske usode vseh, ki jih srečujemo na svoji poti.'«
»Z vsakim se skušam oddaljiti od ustaljenega neoklasičnega baleta in ustvariti žanr, v katerem se sodobni balet prepleta z gledališčem v prepričljivo celoto.«
»Najin cilj je bil ne slediti Goethejevemu Faustu, ampak se oddaljevati od njega in ga zaobjeti skozi neke druge kote, se vrniti k tej zgodbi z drugimi načini.«
»Glasba 'na prvi pogled zelo hitro v uho, je zelo elementarna in ritmična, a hkrati zelo kompleksna.'«
»Kot se je izrazil direktor Bolšoj teatra V. Urin, ki pravi, da vsak vidi to delo s svojimi očmi in ga na tak način tudi sprejme ali pa zavrne.«
»Spremljati umetnika, ki mu uspe takšen 'veliki met', (in seveda tudi toliko drugih uspehov – doma in po svetu), je v tistem trenutku in tudi sicer neprecenljivo.«
»Izbor Prešernovih nagrajencev nikoli ni lahek.«
»Zasnovana je tako, da v ospredje postavlja delo in dosežke vsakokratnih nagrajencev.«
»Žrtvujemo mir, da bi pridobili mir.«
»Edward Clug se je glasbe Frédérica Chopina lotil s šepetom; njegov 'ššš' pa ni mišljen kot ukaz, temveč ostaja odprt kot povabilo k tišini.«
»To je bil moj drugi narativni celovečerni balet, ki sem se ga lotil po Peeru Gyntu. Po Peeru Gyntu sem dobil apetit, da bi poskusil še kakšno drugo zgodbo.«
»Ključno za ustvarjalni proces baleta je bilo predvsem spoznanje, da Faustov sindrom najbrž še nikoli doslej ni bil tako prisoten kot prav v naši sodobni družbi, ki se je pripravljena odpovedati lastni identiteti oziroma lastni duši v zameno za večno mladost, navidezno lepoto ali za katero koli drugo človeško nečimrnost.«
»Razkošje iščemo v doživetju.«
»Glasba gre na prvi pogled zelo hitro v uho, je zelo elementarna in ritmična, a hkrati zelo kompleksna.«
»Svojevrstno interpretacijo in edinstveno vizijo tega dela prinaša Edward Clug v svoji plesni manifestaciji, ki ne spaja le glasbenega misticizma Milka Lazarja z nenavadno atletsko energijo in z lastno poetiko giba, ampak s kombinacijo vseh treh elementov zgradi spektakel, ki zna tudi z ironijo in s parodijo razkriti preštevilne disonance in paradokse človeškega bivanja.«
»S koncertom se želimo zahvaliti in pokloniti gasilcem, reševalcem, prostovoljcem ter vsem drugim, ki nesebično delajo na poplavljenih območjih.«
»Najti svoj smisel, svojo zgodbo znotraj Orffovega monumentalnega dela in se izogniti odvečnemu podvojevanju tega, kar na neki način 'izpovesta' že samo besedilo in glasba.«
»Tango je bil rojen na ulicah in jaz ga želim prenesti nazaj na ulice našega otroštva, naših src in želja. Zgodba o nas, ki nosimo tango v sebi.«