»Razlog, zakaj smo sklicali novinarsko konferenco, je pravzaprav alarmantno stanje, ki ga opažamo v našem šolstvu.«
»Namen je opozoriti javnost, da smo na vlaku, ki je vmes začel drveti navzdol, in menimo, da je morda še zadnji čas, ko lahko to smer preokrenemo in spet pomagamo našemu javnemu izobraževanju od vrtca do fakultete h kakovostnemu delovanju.«
»Na splošno zveza ugotavlja, da imamo na večini šol dobre učitelje, in smo jim hvaležni, ker so predani, zavzeti učitelji.«
»Seveda že samo to govori o tem, da je neki simptom, da razmere niso povsem običajne. In tisto, kar nas druži, je prav ta ocena, da so stvari v izobraževanju v Sloveniji začele drseti v napačno smer.«
»Vlada je ob prevzemu mandata prepoznala, da je področje vzgoje in izobraževanja v naši državi potrebno sprememb in dodatne podpore.«
»Želim si, da bi prvo potezo naredil premier Robert Golob, ki bi predstavnike ravnateljev, učiteljev in staršev povabil na pogovor, kjer bi mu ponudili pomoč pri reševanju ene najhujših dilem in kriz, v katero vstopa Slovenija.«
»Učiti ne zato, da se bom naučil nečesa na pamet, ampak kako bom znal to vsebino uporabiti.«
»Seveda pa je za nas pomembno, da otroci dosegajo vsaj minimalne standarde, se pravi, da so tukaj izenačeni, če ne celo več kot to, kar jim bo potem omogočilo nadaljevanje šolanje na srednješolski ravni s primerljivimi znanji.«
»Diskriminacija in odvzem pravic otrokom na podlagi tega, kateri vrtec obiskujejo.«
»Ukinitev te subvencije bi v praksi pomenila tudi grob poseg v pravico staršev do svobodne izbire predšolske vzgoje za svoje otroke.«
»Radikalno in brezumno rušenje sistema predšolske vzgoje v Sloveniji.«
»Državi, kjer se poudarja pomen socialne države in enakih možnosti, v predšolski vzgoji dejansko krenilo na pot v elitizem in večanje družbenih razlik.«
»Jaz kot minister nimam še pravzaprav nič v rokah.«
»Po incidentu smo do nadaljnjega zaradi zagotavljanja varnosti pacientov izhode na dvorišče oddelka za psihiatrijo preklicali.«
»Dogodek, ki se je primeril na območju Maribora in v katerem so bili udeleženi dijaki, najostreje obsojamo, pri tem pa poudarjamo, da bodo naši vzgojno-izobraževalni zavodi v okviru sistemskih pravil, ki jih že imamo, izvedli ustrezne ukrepe.«
»Voznikom še posebej polagamo na srce, naj z odgovorno in strpno udeležbo v prometu otrokom omogočajo varnost na vsaki poti.«
»Vzgojno-izobraževalni sistem je kar močan in velik sistem v državi, zato je pomembno, da imamo v njem varno in spodbudno učno okolje, prometna varnost pa je ena ključnih.«
»Otroci so v prometu nepredvidljivi, zato je pomembno, da mi pazimo na njih.«
»Naj vam osvojeno znanje, pridobljene izkušnje in veščine služijo pri uresničevanju sebe in svojih ciljev.«
»Želim vam, da bi čim dlje ohranili dragoceno otroško radovednost, ki je osnova za veselje do usvajanja znanja, ne samo v šoli, pač pa skozi celo življenje.«
»Vedite, da so majhni koraki in vztrajnost pri premagovanju vsakodnevnih izzivov tisto, kar nas nazadnje pripelje do velikih rezultatov in velikih idej, tudi takšnih, ki spreminjajo svet.«
»V stroki že leta govorimo o digitalnem kokainu, digitalnem heroinu, ker imajo zasloni na možgane približno enak vpliv kot trda droga.«
»Ne samo da telefonov ne smejo uporabljati, ampak v šoli sploh ne bi smeli imeti telefonov.«
»Če so ene šole lahko, in to vidim, da so nekatere tako uredile, da so telefoni, če že pridejo do šole, nekje deponirani in na koncu prevzeti.«
»Lastniki velikih korporacij, ljudje, ki delajo v oddelkih, kjer razvijajo aplikacije, že vedo, zakaj ne vpisujejo svojih otrok v šole in vrtce, kjer uporabljajo zaslone.«
»To so spodbudne besede ministra, vendar vseeno ne moremo mimo neprijetnih številk.«
»In to je za več kot dober odstotek premalo, da bi se šolstvo ne razvijalo, ampak vzdrževalo status quo.«
»Vzgoja in izobraževanje sta na prelomni točki, če ne bomo ničesar storili, bomo čez pet let tam, kjer je danes javno zdravstvo, to je tik pred zlomom.«
»Učenci so bili veseli pogovora na to temo, je pa vtis, da so se glede pokola v srbski šoli zelo malo pogovorili s starši, največ informacij so dobili prek družbenih omrežij.«
»Odziv učencev je bil odličen, raje so imeli to kot pouk. Kulturo nenasilja, ničelno toleranco do kakršne koli oblike nasilja v šolah učimo že leta.«