»Ena od različic korupcije je, da se podjetja dogovorijo in razdelijo delo. Potem pa malo vrtijo. To, da se dogovorijo o delu, o cenah, kdo bo kje kandidiral za projekt, pomeni, da so izničili konkurenco.«
»Jernej Pavlič se udeležuje mesečnih koordinacij na 2TDK-ju. Ministrica za infrastrukturo mora biti v skladu z zakonskimi pristojnostmi redno obveščena o poteku projekta.«
»Pregledali smo nekaj projektov, iz katerih je jasno razvidno, kako si velika gradbena podjetja zagotovijo tako rekoč vse domače posle, znebijo konkurence in določijo cene. Kako potekajo dogovori in kdo je v ozadju? Kakšno vlogo ima pri tem politika?«
»Težava z zamudami in vlaki v Slovenji je recimo samo en tir. In zdaj bi bilo bolj smiselno, da naredimo dva tira, zato, da lahko dva vlaka peljeta, namesto da obnavljamo neko železniško postajo, ki je že tako v dobrem stanju.«
»Če ponudbe, ki prispejo na neki razpis za tretjino, za 30, 40 milijonov presegajo ocenjene vrednosti razpisa, se moramo vprašati o tem, ali je bil projekt dobro pripravljen. Je projektna dokumentacija dobro pripravljena in morda stopiti korak nazaj? Alenka Bratušek se o tem ni vprašala. Nasprotno, šla je v opravičevanje vrednosti ponudb.«
»Nastaja nova gradbena koalicija nove dobe. Hote ali nehote, formalno ali neformalno. Dejstva pričajo, da si te železniške milijarde razdeljuje pet, šet gradbenih velikanov, slovenskih gradbenih velikanov. Vsi drugi pa tukaj nimajo možnosti.«
»Zaprti trg, politično obvladovanje ključnih gradbenih podjetij in skoraj nobene mednarodne konkurence. Bomo gradili razkošne železniške postaje, medtem ko so potovalni časi na železnicah ponekod enaki kot v času Avstro-Ogrske?«
»Seveda za to nista kriva samo DRI in njegov direktor Jurij Kač, ki si je zelo prizadeval, da bi to moč pridobil. Sicer ne vem, kakšna sla ga je vodila pri tem, da dejansko želi obvladovati ali ima interes obvladovati čisto vse investicije na državni ravni.«
»Takrat so mi ponujali službo na DRI-ju, na agenciji. Povedati moram, da sem se takrat smejala, malo za šalo sem šla tudi na razgovor z direktorjem. Malo se tudi ve, kdo so ključni kadri v tej instituciji, in sem na koncu gospodu direktorju odgovorila, da ni take stvari, kot je prosto kosilo.«
»Med letoma 2011 in 2024 na tem območju nismo določili strateškega interesa države, zdaj s sodelavci pripravljamo strokovne podlage.«
»Da ugotovimo, kaj je tisto območje, ki ga letališče Brnik ali pa letališče Ljubljana res potrebuje za svoje delovanje. Dokler mi teh strokovnih podlag nimamo, bi zelo na pamet govorili oziroma bi se celo odločili, da se znotraj območja, ki je predvideno za DPN, to zemljišče proda. Kar je seveda nesprejemljivo.«
»Imamo luksemburškega prevoznika, imamo prevoznika iz Rige, imamo norveškega prevoznika, in zdaj se ocenjuje vloga ciprskega prevoznika, ki je prijavil na ta razpis kar nekaj destinacij.«