»Bosna in Hercegovina je izhodiščna točka za gejm – kar je izraz, s katerim migranti označujejo zadnje kilometre poti, ki jih ločijo od njihovega cilja v EU-ju – in tudi tista, kamor Slovenija, Hrvaška in druge države EU-ja begunce venomer verižno vrača, ne glede na tamkajšnje nevzdržne razmere.«
»Hkrati pa seveda lahko trdim, da je bilo na festivalu prikazanih zelo veliko kakovostnih predstav in s tega vidika je to še toliko večja potrditev za naš Škofjeloški pasijon.«
»Čeprav je apokalipsa neprestano prisotna v naših mikrokozmosih, se še vedno raje oklepamo tega, kar poznamo, tudi če nas onesrečuje, kot da bi se prepustili destrukciji.«
»Gre za naš čas, za našo sodobnost, ki poskuša prek Kosovela pogledati nase zunaj omejitev našega časa, gre za prepričanje, da še ni prepozno, da mislimo Novo Evropo.«
»Pri uprizoritvah institucionalnih in neinstitucionalnih gledališč sem lahko opazoval zvrstno pestrost dramskih predlog, v primerjavi s prejšnjimi leti je bilo tokrat manj besedil slovenske klasike. Zato uprizoritvene ekipe posegajo po novih besedilih, velik delež nastane med samim ustvarjalnim procesom, vidna je zastopanost mlade generacije avtoric in avtorjev.«
»Na uvodni premieri pretekle sezone je Matej Puc pokazal vse dimenzije svojega igralskega mojstrstva, ki se še bolj kot v znanju in odrskih izkušnjah napaja v njegovi neusahljivi želji po igri.«
»Potreboval zgolj tri prizore, da je gledalcu predal svoje razumevanje branja igralske vloge in tolmačenja vloge gledališča v življenju vsakega od nas, njegova umetniška sinteza pa je v preteklem ustvarjalnem letu – in to ne le na tem odru – ostala nepresežena.«