»Opažamo, da se več interesnih dejavnosti prestavlja v virtualni prostor.«
»E-šport na veliko trka na vrata. Zgodil se bo vdor v normalno življenje, tega se dolgoročno ne da ustaviti.«
»Razlika med igranjem za sprostitev in e-športom je v tem, da moraš v pripravah na tekmovanje igranje podrediti cilju.«
»Najpomembneje je, da imamo uravnotežen dan.«
»Ko imam težave, vezane na vrstnike, šolo, družinske razmere in nimam neke podpore, videoigre pa predstavljajo pobeg stran od življenjskih težav.«
»K nam se je po pomoč obrnilo kar nekaj družin, kjer mladostnik ali mladostnica pred karanteno ni igrala videoiger oziroma jih je igrala občasno, saj so imeli druge dejavnosti.«
»Eni igrajo, da ohranijo socialno mrežo, češ 'sošolci in prijatelji igrajo in se tako družijo', spet drugi so tekmovalni in so jim predvsem pomembni dosežki.«
»Za nekatere sta ta skupina in naša svetovanja edina struktura v tednu.«
»Pogosto in dolgotrajno igranje iger on-line lahko vpliva na fizično zdravje in vedenje (npr. bolečine v mišicah, prehranjevalne navade, spanje), lahko privede do psiholoških in čustvenih težav (npr. znižane samopodobe, težav z ohranjanjem pozornosti, socialne anksioznosti) ter se lahko kaže v slabšem šolskem uspehu. Zato je zelo pomembno, da se otroci dovolj družijo z vrstniki tudi v živo, da so fizično dejavni in da dovolj spijo.«
»Pri konoplji je Slovenija samooskrbna država in tudi cena se ni zvišala.«
»V obdobju, ko so šle cene tobačnih izdelkov najbolj navzgor, se je to zanesljivo poznalo v tistih skupinah, ki so občutljivejše na cene in mladostniki sodijo med njih.«
»Na splošno lahko o težavah govorimo takrat, ko začne oseba izgubljati nadzor nad uporabo naprav, kar se kaže v tem, da uporablja naprave tudi, ko tega ni želela ali načrtovala, poskusi zmanjševanja uporabe ali popolne vzdržnosti pa ji spodletijo.«
»Zasvojenost je stanje, ki vpliva na telesno in duševno stanje zasvojenega, prizadene njegove odnose z okolico in njegovo ustvarjalnost ter pusti posledice tako v družini zasvojenega kot v širši okolici, zato o njej govorimo, ko se določen vedenjski vzorec začne ponavljati iz dneva v dan in postane središče razmišljanja in dogajanja v življenju zasvojenega posameznika.«
»Mnenja strokovnjakov glede meril za opredeljevanje digitalnih zasvojenosti še niso enotna.«
»Strokovnjaki s področja psihologije danes še niso enotni o obstoju in definiciji pojava zasvojenosti s spletom, tako nekateri govorijo o t. i. kompulzivni uporabi spleta, drugi zasvojenosti s spletom, tretji o problematični uporabi spleta.«
»Dopaminski šus, vsakič ko se možganom nekaj tako zdogaja. Cela industrija skrbi, da je teh dražljajev čim več.«
»Tudi sam moram ljudi navaditi na to, da nisem ves dan 100-odstotno takoj na razpolago za kar koli.«
»Mlajši generaciji se zdi normalno, da gledaš v zaslon, ko si na kavi.«
»Od 227 obravnavanih kar 37 odstotkov staršev ali partnerjev pove, da je prisotna agresivnost pri postavljanju meja, pri vzdrževanju abstinence, pri zasvojenih z drogo pa opažamo manjše število nasilnih.«
»O normalni uporabi spleta in digitalnih naprav je težko govoriti. Alarmantno postane takrat, ko pretirana uporaba izrine druge dejavnosti posameznika.«
»Kadar uporabnik dela s pomočjo telefona, tablice ali računalnika, mu možgani sporočajo, da je telo utrujeno.«
»Nič nismo vedeli o nevarnosti in razširjenosti teh zdravil.«
»Veliko staršev iz vse države nama je povedalo, da so izgubili otroke v podobnih okoliščinah. Tako kot midva, na kaj takega niso niti pomislili.«
»Če bi bilo tukaj sto ljudi, bi bilo zanje izdanih okoli 125 receptov za opiate. V Oklahomi izdajo več receptov, kot je prebivalcev. Vemo, da lahko postanete odvisni od njih že po treh dneh. Verjetnost za to se še poveča, če jih jemljete sedem ali celo trideset dni. Nedvomno gre za epidemijo. Opiati so virus HIV ali kuga moje generacije.«