»Verjamem, da smo postavili z dosežki našega predsedovanja temelje za vsaj nadaljnje desetletje razvoja ključnih usmeritev na posameznem resorju.«
»Tudi v tej luči se je po ministričinih besedah odprlo vprašanje potreb po prepoznavanju novih vizij znanja in načinov izobraževanja.«
»Z veseljem in hkrati obžalovanjem, ker zaradi zahtevnega poteka bolezni covida-19 žal ne morem biti osebno z vami, vam želim na vaš današnji dan nameniti nekaj sporočil.«
»Na ministrstvu ocenjujemo, da je ta ukrep v boju proti virusu v tem obdobju dobrodošel, dobronameren in ga, prosim, razumite zgolj in samo na takšen način.«
»Računam, da bo to sovpadalo s tednom, ko se bo podaljševal hkrati tudi odlok, povezan z našo dejavnostjo. Tako bomo skupaj z epidemiološkim, posvetovalnim delom stroke skupaj ocenili, na kakšen način vzgojno-izobraževalni proces po počitnicah peljemo dalje – ne glede na to, ali bo to potekalo fizično ali na daljavo, lahko rečem, da se pripravimo na to, da šola bo.«
»Županje in župani so tisti, ki najbolj poznajo potrebe okolja, iz katerega prihajajo starši in otroci. Na podlagi tega bodo odločili, kateri vrtci in v kolikšni obliki bodo vrtci odprti.«
»Otroci od sedmega razreda dalje nosijo maske takrat, ko prehajajo po šolah, ko so v mešanih skupinah in če so v svoji skupini samo takrat, ko v prostorih ni mogoče zagotavljati najmanj metra in pol razdalje.«
»Učitelji prve triade so prav ta isti problem izpostavili in me prosili, naj prenesem strokovnemu delu v NIJZ-ju to vprašanje, pobudo, prošnjo ‒ ali bi lahko kaj naredili glede tega ukrepa? Vsekakor bomo poskušali tudi tule poiskati kakšno malo boljšo rešitev.«
»Verjemite mi, da se vsi zelo trudimo, v prvi vrsti učiteljice in učitelji, da so pozorni na ta čustveni del ponovnega prihoda in sodelovanja z otroki. Dajemo vse od sebe, smo v vseh skupinah, ki pišejo priporočila, tesno povezani s tem delom stroke.«
»Dobivamo številne pozive. Eni so takšni, drugi pa pravijo ravno nasprotno, naj pravzaprav ne pošljemo v šolo niti v vrtec nikogar več. Tisto, kar smo mi poiskali v danem trenutku, je najrealnejša možnost izvedbe vzgojno-izobraževalnega procesa.«
»57. člen ustave je jasen in pravi, da je obveznost države, da zagotavlja izobraževalni proces. V danih razmerah je tisto, kar država lahko zagotovi in uspešno usmerja, proces, kakršen zdaj poteka.«
»To, kar je predlagano, je najvarnejš način. Vračajo se tisti, ki najbolj potrebujejo šolo.«
»Verjamem, da boste našli način, da si naredite 'valeta žur' na neki nov način, ki je dovoljen.«