»Bi rekel, da, ampak ne odgovornost v tem družbenem smislu. Gre za dvojno odgovornost, najprej za odgovornost do samega sebe. Dobra pesem se rodi, kadar je pesnik iskren, ampak najprej iskren do samega sebe, in to iskren do krvi.«
»Čudovito se mi zdi, da film tako nagovarja gledalce, da ga čutijo. Veliko ljudi mi je reklo, da so ob ogledu filma jokali, da so se zaradi njega odločili, da nekaj spremenijo, da so si ga pogledali dvakrat ali celo trikrat. Nisem se zavedala, kako kako močno nagovarja ljudi. To mi je zelo pomembno.«
»Za citre sem si vzel veliko časa. Največkrat po dve ali tri ure na dan. Sicer mi je prve strune kupila mama od nekega Juda v Ljubljani. Bile so koncertne, 38-strunske. Kasneje pa mi jih je s svojo veščo roko izdeloval tudi izdelovalec citer, mojster Vinko Novak.«
»Ars fest je festival kulture in umetnosti, povezovanja ljubiteljskega kulturnega udejstvovanja s profesionalnim, je festival čezmejnih vezi in zagona novih sodelovanj, je festival, ki širi obzorja tako sodelujočih kot publike.«
»Ars fest je dokaz, da se še da ustvarjati umetniške vsebine v našem okolju, čeprav to ni vedno opaženo tako, kot bi si želeli. Zato je včasih treba najprej odstreti ovire na poti, da korak steče in se pogled usmeri naprej. Želja po dajanju postane enostavno prevelika, da bi potrebovali trepljanje po ramenih. Vsakdo, ki se postavi na oder, je solist, vsaka črta je mojstrovina in nepogrešljiv del našega skupnega popotovanja.«
»Preučuje razstavne, ateljejske in obprodukcijske spontanosti v umetniškem procesu. V tej praksi, in tudi pri umetniškem delu Delo je treba poiskati, se ozadje, okvir, podstavek umetniškega dela z minimalno gesto preobrne v delo samo. To se zgodi natanko tako, da izpostavi njegovo odsotnost, njegovo očitno neidentičnost (z idejo, predstavo, konvencijo o tem, kaj in kje je umetniško delo v galerijskem prostoru). S to gesto se umetniško delo ne ukinja, temveč se vzpostavi na nov način – z dvoumnim, kontradiktornim umikom umetniškega dela iz horizonta pričakovanja gledalca.«
»Eden od utemeljiteljev medijske arheologije bo s pogledom v zgodovino pokazal na aktualnost analognega računalništva, o pristnosti in trajnosti tega medija pa se bo nato pogovarjal še z avtorjem filma.«
»Jezi me, da se ravno takrat, ko se ob pripravi razstavnega projekta dovolj poglobim v določeno temo, dosežem točko, ko bi se lahko nekaj naprej razvilo in s tem nekaj naredilo, projekt konča in me čaka nova stvar. Ravno ko dosežeš globino, moraš naprej.«