»Tempelj sonca in vode«
»Umetnina je enigmatična na res prijeten način, ravno toliko, da ob njej za sekundo postaneš in reflektiraš, v čemer je ravno bistvo.«
»Delo je briljantno tudi zato, ker je 'embalaža' za vse drugo: nima tal, nima stropa, nima sten, popolnoma odprto je.«
»V čisto pravi maniri Davida Hammonsa je to popolnoma demokratično delo, ker ne govori toliko o sebi, ampak o vsem drugem, kar zaobjema.«
»Nisem imel pojma, kaj vse bo treba narediti za realizacijo projekta.«
»V resnici ni bistvenega pomena, ali imamo v trajni lasti delo, ki stoji čez cesto od nas.«
»Jaz sem lovec na svetlobo. V črni se najlažje izražam s pomočjo svetlobe, kako priti v globino in iz globoke teme tudi ven.«
»Fotografija je simbolična.«
»Opozarjamo, kaj se dogaja s kulturo, in kulturo spet vračamo med ljudi.«
»Vrtni kavč festival za organizatorje ni le princip dogodkov, ki so v skladu z bolj ali manj smiselnimi predpisi, ampak želi postati budnica za kulturno sceno v Sloveniji.«
»Festival kot tak je torej opozorilo, budilo in hkrati izvajanje kulture v praksi.«
»Na ponovno odprtje smo se skrbno pripravili. Javnost presenečamo tako z mojstrovinami, ki jih še ni imela priložnosti videti, kot tudi nekaterimi dobro znanimi, ki pa so zdaj razstavljene tako, da jih lahko obiskovalci odkrivajo na novo.«
»V na novo urejenih prostorih so na ogled dela Danieleja da Volterre, Rossa Fiorentina, Andree del Sarta, Parmigianina, Pontorma in Sebastiana del Piomba.«
»Ni etično, da umetnine ostajajo zaklenjene v depojih.«
»To si želimo za naš muzej, pa tudi za ves svet in človeštvo.«
»Tako sta negotovost in nemir vdrla tudi v vizualni univerzum sicer introspektivnega slikarja, ki je v preteklosti pogosto raziskoval lastno individualno izkušnjo in osebne poetike, a jim je tokrat z barvnimi in motivnimi shemami pridružil bodisi ekspresivne bodisi zastrte elemente humorja, kritike, jeze in obupa.«
»Privlači ga svet nasprotij, pa naj gre za nianse barv, nedorečenost motivov in njihove vsebine, za mejo med osebnim in družbenim, mejo med notranjim in zunanjim svetom, mejo med abstrakcijo in figuraliko.«
»Naša zadnja protiprašna mreža z ročno izvezenim stavkom, ki predstavlja slovenski prevod izjave 'As long as the hope we spread is stronger than the fear we face, I will be a feminist – Dokler bo upanje, ki ga širimo, močnejše od strahu, s katerim se soočamo, bom feminist_ka', je sporočilo upanja.«
»Čeprav se umetniško delo lahko uniči, ni mogoče uničiti prepričanja o njegovi moči, da združuje in spodbuja ljudi.«
»Razočarani smo, da omenjenega stavka in njegove poetike nekateri očitno niso razumeli.«
»Verjamemo tudi, da bo naše upanje vedno močnejše od poskusov ustrahovanja.«
»Prvič je to sila idej, pozitivnih vrednot, za katere smo pripravljeni umreti. Druga sila pa je sila svetovnega kapitala, ki nas popolnoma obvladuje ter izrablja in instrumentalizira tehnologijo. Pod vsem tem pa so ljudje brez vere, brez družbe.«
»Ta razstava nam odpira zelo pomemben pogled na to, kaj se ta trenutek dogaja v evropski umetnosti.«
»Kaj določi umetniško delo v današnjih političnih, ekonomskih in tehnoloških parametrih?«
»Danes so bolj kot dejansko delo pomembni sistemi, ki določeno umetnino prepoznajo kot umetniško in jo nato nadalje umeščajo, promovirajo.«
»Postopki, kot so apropriacija, kolažiranje in medijsko prenašanje podob, so korenito spremenili pojmovanje umetnosti v 20. stoletju.«
»Čeprav je avtorstvo na videz jasno (pod delo je podpisan umetnik), je pojmovanje avtorstva veliko bolj arbitrarno in večplastno, kot se to na prvi pogled zdi.«
»Kako je videti svet? Vzeti si moramo čas, da vidimo njegovo lepoto.«
»da si vzamejo čas za lepoto sveta.«
»Animacija sončnega vzhoda je mogočen simbol upanja in sodelovanja, ko se veliko delov sveta spet prebuja po zaprtju.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju