»Svetovalka za umetnine Sibylle Rochat je dejala, da se zdaj, ko je resnih del, ki veljajo za tako rekoč prvorazredne delnice na 'desetine milijonov, celo klasični zbiratelji želijo igrati nekoliko več.«
»Prehod na digitalno tehnologijo med pandemijo spodbudil špekulacije. Kupci so se prilagodili, da so za korak oddaljeni od dela, zato se počutijo manj navezani.«
»Moja mati je slutila, da bi nekatera dela, ki jih podedovala, lahko našla svoje mesto v muzeju. Zato je izbrala dela, ki so ji bila posebej pri srcu.«
»To je tudi dobra novica za ruske muzeje, ki so posodili dela za razstavo iz zbirk bratov Mihaila in Ivana Morozova ter modernistične mojstrovine iz zbirke zbiralca in mecena Sergeja Šukina.«
»Najbrž bi lahko svojega očeta vprašala kaj o Julesu Straussu, a ga nikoli nisem. Moj oče je umrl, ko sem bila stara 20 let, preden sem si ga upala spraševati o vojni, o njegovih starših in starih starših, o njegovih čustvih in spominih.«
»Pauline je razkrila nepripravljenost vodilnih muzejev, da bi priznali, da imajo v zbirki ukradena dela. In to čeprav so družine in zbiratelji pogosto imeli vse informacije o poreklu del, ki so jih potrdile kot prave lastnike. Nepripravljenost za vračanje umetnin je zelo očitna.«
»Bolj kot sem raziskovala, jasneje je bilo, da se Jules nikakor ne bi mogel izogniti zaplembi svojih umetnin. Nemci so imeli še pred zasedbo Francije natančne sezname večjih francoskih zbirk.«
»Zločin, ki se je tukaj zgodil, ni samo v tem, da so bili kipi ukradeni. Gre tudi za to, da ste našo civilizacijo prikazali kot mrtvo civilizacijo, pospravili ste nas k Staremu Egiptu.«
»Nikoli nismo nehali ustvarjati bronastih kipov, niti po tem, ko so bili prejšnji pokradeni. Mislim, da zdaj delamo še boljše.«