»Mislili smo, da so spremembe, ki nas čakajo, slabe, ker vsako spreminjanje zakoreninjenih navad na začetku naleti na odpor. Ko pa si na drugi strani te odločitve, odkriješ, da se kakovost življenja izboljša.«
»Verjamete, da so bistvene spremembe mogoče z zglednim delovanjem posameznikov? Ljudje smo papige, radi posnemamo druge in spremenimo svoje vedenje, ko vidimo druge ljudi početi nove stvari.«
»Dobro vprašanje. V večini primerov naše odločanje temelji na soglasju. Včasih uporabimo konsenz, torej skupno točko, v katero lahko vsi privolimo, a se vse bolj nagibamo k soglasju.«
»Ali nismo prav v zadnjih letih izgubili tudi ogromno osnovnih preživitvenih znanj? Da, izguba je ogromna, a se zanimanje za tovrstna znanja vrača.«
»Gospa, tega se ne splača popravljati. Raje vzemite novega, imamo ravno super akcijo!«
»Zagotovo bi šla na servis in se pozanimala, kakšne so možnosti.«
»Nabavna cena tega telefona je med 250 in 300 evrov, popravilo bo stalo okoli 70 evrov, to je tretjina cene.«
»Če pa je stroj višjega cenovnega razreda, potem se odločijo za popravilo.«
»Proizvajalci na ta način ‘poskrbijo’, da izdelke lahko popravijo le njihovi pooblaščeni serviserji.«
»Letalstvo prispeva k 2,5 odstotka globalnih emisij CO2-ja, industrija pa še kar raste, zato moramo res začeti razmišljati o bolj trajnostnih letalih.«
»Ne moremo preprosto elektrificirati celotne flote, saj elektrificirana letala postanejo pretežka in ne moreš prevažati ljudi z njimi čez Atlantik – ne zdaj ne čez 30 let. Zato se moramo domisliti novih tehnologij, ki zmanjšajo porabo goriva na drugačen način.«
»S temi klasično oblikovanimi letali letimo že desetletja, zdaj je napočil čas za drugačno konfiguracijo.«