»V zadnjih treh desetletjih, zaznamovanih s prehodom iz socializma v kapitalizem, vojnami na Balkanu, kulturno kolonizacijo Vzhoda ter nedavno z resnimi učinki globalnega segrevanja, prične sodobna umetnost tudi skozi seksualnost obravnavati dimenzije političnega v osebnem in vsakdanjem življenju.«
»Od devetdesetih dalje se umetnost, ki obravnava področje seksualnosti, 'navezuje na feministično teoretsko polje ter kvir študije in postane z namenom emancipacije najrazličnejših oblik seksualnosti in izrazov spola prostor reprezentacije množičnosti identitet in dejavna platforma za doseganje sprememb, še zlasti v pogledu dekonstrukcije patriarhalnih pojmovanj ženskosti in hetero normativnih razumevanj spolnosti.'«
»Začasnost in hipnost sodobnega časa nagovarja tudi polje umetnosti, priča smo raznoliki umetniški produkciji, ki reflektira sodobne zagate seksualnosti in se dotika novih konceptov intime, raziskuje vpliv ideologije izbire, porast spolnih parafilij in novih oblik fetišizma, obravnava se nasilje nad drugim ter z oblikovanjem spletne identitete vstopa v polje seksualnih portalov in internetne pornografije.«
»Hkrati moramo razmišljati o rešitvah za vse mogoče omejitve, ki bi jih covid-19 lahko prinesel, in bi jih bilo mogoče izvesti v kratkem času.«
»Namesto tega se osredotočamo na to, da skupno izkušnjo sodobne umetnosti in osebnega srečanja omogočimo čim večjemu številu ljudi na čim varnejši, ekološko neoporečen in vključujoč način.«
»Že dve desetletji, in tudi letos, Drugajanje ohranja to poslanstvo in prinaša štiri predstave, ki na izjemno različne načine ugriznejo v žanrske in vse druge omejitve.«
»Z Drugajanjem pa želimo kakovostno sodobno umetnost približati vsem dijakom na šoli, saj se Drugajanja udeležijo vse generacije dijakov, ki gredo skozi gimnazijo.«
»Hkrati razstava odpira vprašanje razmerja med neposredno izkušnjo (umetniških del) v fizičnem galerijskem prostoru in medijsko posredovano izkušnjo umetnosti preko tehnoloških vmesnikov, ki jo omogočajo okna kot nekakšni ekrani.«
»Pri obeh je šlo za poskus spodkopavanja dominantnega dojemanja medija razstave in osredotočanje na mejo med zunanjim in galerijskim prostorom. Intervenciji sta temeljili na prevzemanju in reafirmiranju prijemov, ki idejo nevtralnega praznega razstavnega prostora eksplicirajo in vključijo v sam učinek prostorskega posega.«
»njegovo delo ni avtonomna danost, ki ji je treba urediti primerno okolje, temveč se dogaja prav v napetih in dinamičnih razmerjih med artefakti, prostorom, gledalcem in institucionalnim okvirom«
»Sama zgradba M+, od zbirk do muzeja, je kulminacija desetih let investiranja in ekspertiz z namenom, da bi ustvarili sodobni muzej, ki pripoveduje večdimenzionalno zgodbo, privoli v geografske in časovne kompromise, tudi s svetovnega vidika, iz katerega črpa navdih, hkrati pa je umeščen v edinstveni kontekst Hongkonga.«
»Odprtje M+ je najbolj pričakovani dogodek v svetu umetnosti letos. Ne morem navesti še kakšnega drugega muzeja, ki bi imel večji potencial od M+ in ki bi imel priložnost pisanja nove zgodovine sodobne umetnosti.«
»Izbira formata, ki je materialen, čas, ki je potreben za izdelavo, tako na neki način nasprotuje tej težnji in zaznamuje možnost izdelave oprijemljive lastne podobe, postavljene v realen prostor.«