»Glede na to da se danes začne, bomo videli, kaj se bo zgodilo, ampak v bistvu glede na knjigo je pred Tino Lanc velik izziv, ker bo zdaj ona vodja primera, upam, da nisem preveč povedala, ampak saj se kar hitro razkrije, kar se pa tiče odnosov, bom pa kar prepustila gledalcem, da gledajo, pa da vidijo, kaj se zgodi.«
»Ko sem naredil poskusne fotografije in jih kazal Stefanu, se mu je zdelo, da bi bilo najbolje zadržati te prizore, čeprav ima raje razkadrirane filme, akcijske prizore. Ko sem začel komplicirati, mi je ves čas govoril: 'Za to, kar ti potrebuješ za ta film, so ti dolgi nepremični kadri čisto v redu.'«
»Snemanje v času covida je bilo zaradi ukrepov v zvezi z njim izjemno zahtevno za celotno ekipo, hkrati pa je bilo dober primer tega, kako lahko ljudje s skupnimi močmi, solidarnostjo in profesionalno zavzetostjo tudi v težkih časih zagotovimo prostor za igro ustvarjalnosti in domišljije.«
»Ravno ustvarjalnost in domišljija sta tisto, kar nas lahko v tesnobnih mesecih, ki so še pred nami, iz močvar in ožin dviguje v pokrajine, v katerih vsi lažje dihamo in čakamo na boljše čase.«
»Črna kronika ni tisto, kar bi me vodilo pri snovanju zapletov. Vedno izhajajo iz moje lastne domišljije, črpam pa iz raznoraznih lastnih frustracij in patoloških značilnosti, ki jih pač opažam v današnji družbi.«
»Sam moraš poiskati nekaj. Tako je, kot če igraš ikonične vloge iz Shakespearja, moraš se vrniti nazaj, jih znova poiskati in narediti iz tega nekaj svojega – ugotoviti, kaj lik povezuje s tabo in tvojim osebnim Vennovim diagramom.«