»Slavo je doživel že v 50. letih preteklega stoletja z opusom beneških vedut in dalmatinskih krajin, a med najpomembnejše evropske slikarje se je vpisal z opusom Nismo poslednji, pretresljivo interpretacijo zločinov v nacističnih taboriščih.«
»To bo tudi priložnost, da spregovorimo o mariborskem likovnem življenju v tridesetih letih prejšnjega stoletja, o vrhuncu, ki so ga spodbudili vizionarsko vodstvo mesta, uspešni gospodarstveniki in nacionalno zavedni podporniki umetnosti.«
»Spazzapanovo slikarstvo je izvirno v potezi, še bolj pa v barvah. Slikal je krajine, kjer barvna izvirnost prihaja do posebne veljave ravno v tem motivu. Ekspresivna naravnanost pa se kaže predvsem v figuralnih kompozicijah skupine konj, portretih in avtoportretih.«
»Učenci so k temu pristopili z veseljem in veliko vnemo, rezultat pa so raznoliki, zanimivi kipi iz različnih materialov, kjer domišljija ni imela meja.«
»Njegova navdušenost nad upodabljanjem ženske oblike v zasebnih trenutkih ga je pripeljala do tega, da je večkrat raziskoval teme plesalk, ki so se ustavile, ali žensk, ko so se kopale.«
»Umetnica v svojih delih ustvarja povezave z nezavednim, kjer v vseh nas tudi tičijo vzroki za težave ali travme iz osebne zgodovine.«
»Lik Lone Verlich se nemo ozira v svoj čustveni in duševni svet, svet sanj in fantazij, ki ga pravzaprav nezavedno obdaja.«
»Lona v svojih delih prikazuje ujetost ženske ustvarjalne duše anime, ki na poti izpolnitve svojih tvornih zamisli trči na številne ovire.«
»Figure Samaneh Atef nas prevzamejo s svojo kontrastnostjo in zagonetnostjo, na eni strani z nežnostjo, na drugi s posebnim občutkom nenavadnosti, drugačnosti, celo grozljivosti.«
»Skozi ustvarjanje, svojo obliko govora, pa se aktivno bori za samorealizacijo in svobodo vseh (ženskih) zatiranih glasov.«
»Da je umetnost pogosto vizionarska, nam tokrat pove že sam naslov razstave Stanja / States.«
»Stanja, ki jih preživljamo letos na globalni ravni, niso prav daleč od teme, ki si jo je slikar zadal v omenjenem ciklu.«
»Rafaela, kot piše Vasari, 'pokopali z vsemi častmi, kar se za tako plemenitega duha gotovo spodobi, na zadnjo pot pa so ga pospremili vsi umetniki, med katerimi ni bilo moža, ki se mu zaradi bolečine ne bi orosilo oko'.«
»Povsem narativno, kot bi inscenirali, doživljali različne stopnje, različne trenutke apokalipse...«
»Kaj se dogaja z odnosom subjekt – objekt oziroma ali se subjekt umika iz prvega plana slikarstva...«
»Kot pravi, nalaga pozicija novejšega slikarstva v novem tisočletju seznanitev z vsaj dvema temeljno novima izhodiščema: prvo je neobvladljiva količina podob v vseh sferah sodobnega življenja, ki slikarju oz. slikarki narekuje konceptualizacijo slikarske podobe, drugo je teža 'zgodovinskega spomina' slikarstva kot medija.«
»Položaj slikarstva v novem tisočletju ne upravičuje več nedolžnosti v pojmovanju slike kot izpraznjenega mesta brez spomina in zgodovine, niti nedolžnosti slikarske izkušnje, ki bi omogočala ugodje v varnem zavetju avtonomije umetniškega dela.«
»Razstavljena dela lahko sprejmemo tudi kot prepričljivo alternativo prevladujoči usmeritvi tistega segmenta sodobne umetnosti, ki gradi na dematerializaciji umetniškega predmeta in njegovi zamenjavi s kratkotrajnimi simulakri virtualne resničnosti.«
»Nas svežina idej, poglobljen razmislek o potencialih likovne govorice in njena analitična tematizacija soočajo z raznolikimi nagovori, ki nas pritegnejo s svojo estetsko dognanostjo, formalno inventivnostjo in širokim razponom pomenskih odtenkov.«