»išče nove zvočne kombinacije, ki se v harmonskem smislu gibajo med tonalnostjo in modalnostjo – mestoma, zaradi zvočnih učinkov – pa se poslužuje tudi drugih izraznih možnosti. Kljub vsemu pa ostaja prvenstveno melodik, zato so njegova dela toliko izvajana in priljubljena med vsemi slovenskimi zbori.«
»Polurna skladba Anemoi za veliki simfonični orkester je napisana na temo osmih starogrških bogov vetrov.«
»Interpret je zame največji dragulj, ki me obogati s svojimi izkušnjami in mi nudi izziv, na katerega lahko umetniško reagiram.«
»Vedno sem si želel igrati v kakšnem priznanem orkestru na vodilni poziciji, te sanje so se mi uresničile in lahko rečem, da imam sanjsko službo.«
»Počivaj v miru, Phill – in hvala.«
»Zapuščina, ki jo Phill Niblock zapušča, je tako epska kot zvoki, s katerimi je delal vse svoje skladateljsko življenje.«
»Zelo te pogrešamo.«
»Vsestransko delovanje ter obsežni ustvarjalni in poustvarjalni opus pomenita izjemni prispevek Jožeta Trošta k slovenski sakralni in posvetni kulturi.«
»Njegova dela imajo pogosto programske naslove in vsebujejo elemente ljudske glasbe in pokrajine.«
»Vedno sem na meji med poslušalcem in 'mojstrom', to pa je vsekakor najtežja izbrana pot.«
»Na eni strani črpa iz tega širokega osvobojenega zvočnega diapazona, ki ga je prinesel modernizem, na drugi strani pa se zaveda, da je ta divjost lahko za poslušalca, ki se ukvarja s skladbo samo tistih 20 ali 30 minut, kolikor traja, lahko tudi zahtevna.«
»Zamisel za glasbeni diptih se je porodila ob dveh vznemirljivih besedilih, enem iz 13., drugem iz 20. stoletja.«
»Ko sem prišel v Ljubljano, sem bil v naši takratni skladateljski skupini Pro musica viva takoj ujet v kompozicijsko-tehnične skrajnosti, kot so bile dodekafonija, serialnost, elektronska glasba in podobno.«
»Po več kot dvajsetih letih bosta ti dve deli Cantico I in Cantico II prvič izvedeni skupaj, tako kot sta bili čustveno, vsebinsko, pa tudi skladateljsko zamišljeni.«
»Najpomembneje je, da se usedete, odprete ušesa in se poskusite poglobiti v skladbo.«
»To intenzivnost življenja lahko slišimo v vsakem trenutku njegove glasbe.«
»Glasba omehča srce, povzroči, da nekaj začutiš, če je dobra, prinese čustva, ki jih morda prej nisi občutil.«
»Vse življenje sem pisal ljubezenske pesmi in nisem bil političen. Torej mora biti precej pomembno, da imam nenadoma močan občutek nelagodja zaradi stanja v svetu in tega, kar počne naša [ameriška] administracija.«
»Večina skladateljev sedi v sobi samih in nihče ne ve, kako izgledajo. Ljudje so morda slišali nekaj njihovih pesmi, vendar jih nikoli ne vidijo na odru ali televiziji.«
»Vzpostavim neposreden stik z ljudmi. Ne glede na to, ali gre samo za rokovanje ali me ustavijo na ulici in prosijo za avtogram ali pa da nekdo komentira pesem, ki sem jo napisal, ta povezava je zame res pomembna in močna.«
»Paul Griffiths je moj dober prijatelj. Seveda je dober glasbeni pisec.«
»Zdaj grem ven. Spuščam vrata in ne gledam roke, ko jo nesem proč. Pada sneg. Torej bom šla naprej v snegu.«
»Obstajajo pesniki, ki pišejo pesmi, te pesmi pa nato postanejo cikli. Enako je z romanopisci.«