»Na eni strani se srečujemo s plodovi poglobljenega ateljejskega dela, na drugi pa s spontanostjo ter svežino barvne palete, uglašene na enotno tonaliteto, v katero je zajeta značilna atmosfera določene pokrajine, naselja, figuralnega prizora.«
»Kot tak lahko stoji sam zase, hkrati pa se povezuje v širši horizont njegove ustvarjalne prakse, kjer se materializirajo in družijo slikarstvo, performativnost, muzika, poezija, glas in gibljiva podoba.«
»Predvsem gre za portrete udeležencev mednarodnih srečanj PEN-a na Bledu iz 90. let preteklega stoletja in nekaj odličnih portretov slovenskih književnih ustvarjalcev, ki so večinoma nastali v 50. letih preteklega stoletja.«
»Ne osredotoča se le na določena, najfinejša dela ali na obdobje nastanka kiparskih del. Umetnika želi prikazati v celoti in s tem počastiti spomin nanj. Del razstave je posvečen celo kiparjevemu delovnemu procesu.«
»Za Tihomirja Milovca ima gledališče formativen pomen v odnosu do dela, ki ga je opravljal kot kustos v Muzeju za sodobno umetnost v Zagrebu (MSU). In obratno. Ko je oblikoval svoje gledališke scenografije, je deloval kot kustos«
»Gledališke prizore je po njegovem mnenju obravnaval kot kustos. Zanje je iskal idealne konceptualne rešitve. Opremljal jih je s konceptualnimi idejami in objektnostmi. Sledil je vektorjem obeh poklicev. Tako je gradil svoj vizualni total.«
»Močna zastopanost umetnic in spolno nebinarnih ustvarjalcev izpodbija predstavo o moških kot središču vesolja.«
»Na ta način se vzpostavlja historična narativa, ki ni zgrajena okrog sistemov neposrednega sledenja ali odklona, pač pa okrog oblik simbioze, solidarnosti in sestrstva.«