»Kaže, da bomo morali s koronavirusom živeti še dolgo, kar pa ne pomeni, da se življenju z virusi ne moremo prilagoditi. In od tega je odvisno, ali bomo na kakšno plesno predstavo v živo čakali še leta in medtem plesali zgolj pred kamerami in po dnevnih sobah.«
»Še bolj je pomembno, da konstelacije znotraj njenega koreografskega jezika ustvarjajo vizualne reference na percepcije ženskega telesa, ki se vedno izognejo popolni interpretacijski opredelitvi.«
»Zato je Magdalena Reiter svojo novo predstavo simbolično poimenovala Conversation pieces – ne določujoč smeri in silnic pogovora – bodisi med koreografom in plesalko ali med plesalko in občinstvom.«
»Primarno se osredotoča na (ženska) telesa in njihove lastne monologe, njihovo izčrpanost in omejitve, s katerimi se srečujejo – pozicioniranje enega nasproti drugemu, definiranje enega izoliranega telesa znotraj telesa skupine ter znotraj samega prostora in časa.«
»Pomembno dokumentarno gradivo pa predstavljajo tudi številne razglednice, fotografije, med drugim tudi mnogi posnetki, ki so nastajali več desetletij in jih hranijo danes slovenski arhivi in muzeji, tudi Televizija Slovenija. Ogromno gradiva smo pridobili tudi iz zasebnih zbirk.«
»Štiri nastopajoče umetnice prepevajo v izobilju, se večglasno smejejo, slepo plešejo in klepetajo v kakofoniji zato, da bi pokazale na kompleksnost svojih teles v celoti.«
»Srbska diaspora je v zadnjih 20 letih dosegla zavidljivo raven na področju odrskega ustvarjanja. Navdušeni smo, da se to tako lepo razvija in da pri tem sodeluje ogromno ljudi.«
»Še vedno pa pogrešamo strokovnost, torej izobraževanje. Vso prakso bi morali povezati. Poučiti bi se morali o odrskem ustvarjanju in koreografiji.«
»Moje telo se nehote pogovarja z njegovo glasbo. Moja robustnost, grobost, neposrednost v razmerju z njegovo mehkobo, liričnostjo. Moje mišice v razmerju z njegovo nežno kožo. Slišim ga. Želim mu odgovoriti. Ne samo, da glasba rodi ples. Tudi ples rojeva glasbo.«