»Na ministrstvu smo prejeli več opozoril s terena. V prvem primeru naj bi izvajalec dolgotrajne oskrbe zbiral vloge med ljudmi, ki do storitev sploh niso upravičeni.«
»Sredstva za izvajanje dolgotrajne oskrbe zagotavlja blagajna pri Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije, v katero vsi vplačujemo redni prispevek – zato so storitve na voljo vsem upravičencem in ni potrebno nobeno dodatno plačevanje.«
»Na ministrstvu smo prejeli več opozoril s terena. V prvem primeru naj bi izvajalec dolgotrajne oskrbe zbiral vloge med ljudmi, ki do storitev sploh niso upravičeni.«
»Sredstva za izvajanje dolgotrajne oskrbe zagotavlja blagajna pri Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije, v katero vsi vplačujemo redni prispevek – zato so storitve na voljo vsem upravičencem in ni potrebno nobeno dodatno plačevanje.«
»Teoretiziramo lahko do onemoglosti. In ob tem močno formaliziramo ter se pretvarjamo, da varstvo in varnost obstajata, da sta ustrezna in se krepita. A to je iluzija, popolna. Dejanske varnosti ni, je ni bilo, je ne bo in gre predvsem za formalistično in normativno metanje peska v oči. Vsi smo ves čas pod udarom nad osebnimi podatki, vsemi.«
»Posameznik lahko zahteva dostop, popravek, izbris podatkov … V praksi pa vseeno nima prave izbire, saj so digitalne storitve zasnovane tako, da privolitev postane pogoj za uporabo. Uporabniki redko berejo pogoje ali ne razumejo posledic.«
»Znanje se izboljšuje, a izzivi se množijo. … Posebej nevarno in škodljivo je predvsem nepremišljeno objavljanje lastnih podatkov in posnetkov drugih oseb ter spletno nadlegovanje, ki ima lahko hude posledice.«
»Dokler personalizacija služi potrebam posameznikov, ki so dali privolitev za izvajanje personalizacije oz. se izvaja na zakoniti pravni podlagi ter za točno določene namene, za katere je posameznik dal privolitev ter jim je v pomoč pri prejemanju informacij o produktih in storitvah, ki jih družba prodaja, lahko govorimo o zakonsko dopustni personalizaciji.«
»Če pa so svoje osebne podatke že posredovali, svetujemo, da s pomočjo strokovnjakov kontaktnega centra NLB-ja prek video klica, spletnega klepeta ali telefonskega klica na številko 01 477 20 00 nemudoma blokirajo uporabo elektronske banke.«
»Ali je res občina dala občanu, na njegovo željo, da dobi plačilne liste vseh zaposlenih iz leta 2022 in 2024, plačilne liste, iz katerih je ta občan dobil vse davčne številke vseh zaposlenih?«