»Če ste svoje občutljive podatke že posredovali, pa svetujemo, da s pomočjo bančnih strokovnjakov NLB-jevega kontaktnega centra prek videoklica, spletnega klepeta ali telefonskega klica na številko (01) 477 20 00 blokirate uporabo elektronskega bančništva.«
»Če pa so svoje osebne podatke že posredovali, svetujemo, da s pomočjo strokovnjakov kontaktnega centra NLB-ja prek video klica, spletnega klepeta ali telefonskega klica na številko 01 477 20 00 nemudoma blokirajo uporabo elektronske banke.«
»banke, hranilnice in ponudniki plačilnih storitev nikoli ne zahtevajo posredovanja zaupnih podatkov prek elektronske pošte, SMS-sporočil ali telefonskih klicev.«
»Tako sporočilo, ki je uvod v prevaro, je treba takoj izbrisati. Če dvomite o prejeti pošti ali ste v lažno spletno banko morebiti že vnesli svoje identifikacijske podatke, se nemudoma obrnite na kontaktni center banke ali svojega osebnega bančnika ter kartico blokirajte.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju