»Če ste svoje občutljive podatke že posredovali, pa svetujemo, da s pomočjo bančnih strokovnjakov NLB-jevega kontaktnega centra prek videoklica, spletnega klepeta ali telefonskega klica na številko (01) 477 20 00 blokirate uporabo elektronskega bančništva.«
»Če pa so svoje osebne podatke že posredovali, svetujemo, da s pomočjo strokovnjakov kontaktnega centra NLB-ja prek video klica, spletnega klepeta ali telefonskega klica na številko 01 477 20 00 nemudoma blokirajo uporabo elektronske banke.«
»Elektronska sporočila, klic na klic na klic ... Kaj dosti uspešen nisem bil. Sam bi rekel, da 99 odstotkov odgovorov je bilo takih, da do nadaljnjega ne sprejemajo več pacientov.«
»Policija vsem ljudem svetuje, naj klic s ponudbami o zaslužku s kriptovalutami nemudoma prekinejo.«
»Tako sporočilo, ki je uvod v prevaro, je treba takoj izbrisati. Če dvomite o prejeti pošti ali ste v lažno spletno banko morebiti že vnesli svoje identifikacijske podatke, se nemudoma obrnite na kontaktni center banke ali svojega osebnega bančnika ter kartico blokirajte.«
»Podjetja takšne primere nemudoma prijavijo na policijo.«
»Elektronska igračka – seveda: enkrat, dvakrat na teden, kot popestritev igre, ne pa kot temelj igre.«
»Treba bi jo bilo nemudoma zavarovati z varovalno žico, pa tudi z elektronskim odganjalcem, ampak pravijo, da žica zaleže.«
»Od začetka tega sodnega postopka so mojo pisarno preplavile stotine nadležnih in grozečih telefonskih klicev, glasovnih sporočil, elektronskih sporočil, pisem in paketov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju