»Sporočilo zbrišite oz. ne odpirajte povezave.«
»Prebivalcem svetujemo, da so previdni pri spletnih nakupih in ne nasedajo lažnim oglasom.«
»Najpomembnejše je dodatno preverjanje verodostojnosti klica oz. klicatelja.«
»Prebivalcem svetujemo, da so previdni pri spletnih nakupih in ne nasedajo lažnim oglasom.«
»Naj ne nasedajo lažnim novicam.«
»Nedvomno zanika lažne obtožbe proti njemu.«
»Gre za lažna sporočila, ki nimajo nobene povezave z ministrstvom.«
»Lažna sporočila pogosto izkoriščajo našo željo po hitrih rešitvah in odgovorih.«
»Tako sporočilo, ki je uvod v prevaro, je treba takoj izbrisati. Če dvomite o prejeti pošti ali ste v lažno spletno banko morebiti že vnesli svoje identifikacijske podatke, se nemudoma obrnite na kontaktni center banke ali svojega osebnega bančnika ter kartico blokirajte.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju