»Vsem strankam oz. prejemnikom tovrstnih sporočil svetujemo, da sporočilo zbrišejo oz. ne odpirajo povezave.«
»Sporočilo zbrišite oz. ne odpirajte povezave.«
»Naj ne nasedajo lažnim novicam.«
»Nedvomno zanika lažne obtožbe proti njemu.«
»Gre za lažna sporočila, ki nimajo nobene povezave z ministrstvom.«
»Tako sporočilo, ki je uvod v prevaro, je treba takoj izbrisati. Če dvomite o prejeti pošti ali ste v lažno spletno banko morebiti že vnesli svoje identifikacijske podatke, se nemudoma obrnite na kontaktni center banke ali svojega osebnega bančnika ter kartico blokirajte.«
»Lažna sporočila pogosto izkoriščajo našo željo po hitrih rešitvah in odgovorih.«
»Predvsem je zaželeno, da imamo na kartici vklopljen varnostni SMS oz. SMS o uporabi kartice.«
»Nikakor ne klikajte na povezave in ne odgovarjajte na sporočila.«
»Podjetjem svetujemo, da priponke ne odpirajo, podatkov v obrazec ne vnašajo in tovrstno sporočilo nemudoma pobrišejo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju