»Babnikova serija fotografij in sloganov blagovnih znamk govori tudi o neomejeni in nevestni rabi fotografije za vsako ceno in povsod, ne glede na pomenske anomalije in neprimernost njihove komercialne uporabe.«
»Predsednik sem postal zaradi svoje blagovne znamke.«
»Ta blagovna znamka je navzoča v naši zavesti oz. Asociacije, povezane s to blagovno znamko, vseskozi lebdijo nekje z nami. Tukaj je zvok izjemno pomemben, dokazano je, da imajo najmočnejši vpliv na našo zavest avdio-vizualna sporočila. Zvočna razlikovalnost je eden izmed členov te mentalne razpoložljivosti znamke, ki jo imamo ljudje.«
»Popisi so bili včasih blagovna znamka statističnega urada.«
»Postala je hrvaška blagovna znamka«
»Vsak je lahko Barbie ali Ken. Mislim, da je to pomagalo rasti blagovne znamke, ne da bi jo prenasičili.«
»Moje sanje ostajajo, da zgradim lastno blagovno znamko.«
»Lesketala sem se v obleki blagovne znamke Bottega Veneta.«
»Lahko bi prišlo v prihodnje, če bi bila ta blagovna znamka dejansko zaščitena, do nekih nesporazumov ali morda celo do kakih pravnih ukrepanj od lastnika blagovne znamke, kar seveda bi prineslo veliko težav ravno podjetjem, ki prodajajo blago pod to blagovno znamko oziroma poreklom.«
»Serija Čarlijevi angelčki je zame ena od izvirnih blagovnih znamk, ki vse od tedaj, ko je v 70. letih prišla na televizijske zaslone, slavi močne ženske.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju