»Ne zagrabiti prve ponudbe, prvega oglasa. Treba je primerjati posojila različnih bank, da si zagotovite najboljše mogoče pogoje posojila.«
»Nekateri ponudniki pri oglaševanju ne razkrivajo vseh informacij, kar lahko pripelje do napačnih odločitev potrošnikov glede prave cene posojila.«
»Takšni oglasi so lahko: kredit brez stroškov odobritve, do sedem let brez zavarovanja in super ugodno obrestno mero, dnevi potrošniških kreditov po ugodnejši obrestni meri in brez stroškov odobritve.«
»Pogodbo za izvedbo Celovite strategije priprave in izvajanja promocije in oglaševanja Slovenske vojske, vojaške službe in vojaškega poklica ter pridobivanja kadra za Slovensko vojsko je podpisal prejšnji minister za obrambo Karl Erjavec.«
»Postopek izbire izvajalca je bil končan decembra 2019, okvirni sporazum pa je prejšnji minister za obrambo podpisal 19. februarja 2020.«
»Ministrstvo za obrambo ni pristojno za spremljanje in ocenjevanje lastništva posameznih javnih medijev, ki so skladno z zakonom in predpisi s tega področja vpisani v razvid medijev v Republiki Sloveniji.«
»V posameznih fazah se oziroma se bodo, na podlagi strategije in postavljenih ciljev, spreminjali tudi komunikacijski kanali in nabor medijev, v katerih se bo (je) oglaševalo.«
»Ne, podatka, koliko denarja pogodbeni partner v okviru medijskega zakupa za potrebe oglaševanja plača posameznemu mediju, Ministrstvo za obrambo nima.«
»Trdno sem prepričan, da notranje rezerve so.«
»Oddajniki in zveze so sestavni del RTV-ja, ni res, da je Slovenija zadnja, ki jih ima v svoji sestavi, tako je tudi v Avstriji.«
»RTV bi moral delovati z dvajset milijoni manj kot leta 2012.«
»Slovenski oglaševalski trg je trenutno v kolapsu.«
»Pri zakonu o RTV-ju ne moremo na pamet govoriti o tem, da se kar lahko odvzame toliko in toliko denarja za STA ali nekoga drugega, če nimamo niti ene analize.«
»Prepoved se nanaša na podjetja, ki se ukvarjajo s primarno ekstrakcijo fosilnih goriv, med drugim tudi na nekatere največje onesnaževalce na svetu.«
»Kratkoročno bodo zaradi tega naša življenja nekoliko težja.«
»Verjamejo, da bodo tudi tako lahko finančno vzdržno poslovali.«
»Pričakujejo, da bo število političnih oglasov, glede katerih bodo morali ukrepati, 'zelo omejeno'.«
»Verjamemo, da si je doseg političnega sporočila treba zaslužiti, ne pa kupiti.«
»Gre pri tem za nov poskus levice, da utiša Trumpa in konservativce.«
»Če je treba izbirati med oglaševalskimi dolarji in integriteto naše demokracije, je spodbudno, da vsaj enkrat ni zmagal dobiček.«
»Menim, da v demokraciji zasebna podjetja nimajo pravice cenzurirati politikov ali novic.«
»Ker gre v teh primerih za lažno oglaševanje, stranke bank in hranilnic opozarjamo, da so še posebej previdne in da ne delijo ali vpisujejo svojih podatkov v lažne obrazce na spletu. Svetujemo, da v takšnih primerih resničnost posla preverijo pri svoji banki ali hranilnici.«
»Zaupate nam, da sledimo vašim odločitvam in smo vas razočarali. Žal nam je, da se je to zgodilo in si prizadevamo za to, da se takšna napaka ne bo več ponovila.«
»Oglaševali so prodajo sužnjev, ki so bili zgolj predmeti, povsem razčlovečeni; oglaševali so njihovo funkcionalno prednost, kot danes oglašujejo avtomobil, ki ima 120 konjev ali pa to, da porabi zgolj štiri litre in pol bencina.«
»Povedano preprosto, ugotovili smo, da imajo določene podobe v oglasih lahko dolgoročen vpliv na omejevanje potenciala ljudi.«
»Oglasi se nanašajo na stereotipe. Vemo tudi, zakaj to počnejo, ker je tako lažje.«
»Boriti se moramo za veliko pomembnih stvari: enakost plačila med spoloma, nadlegovanja na delovnem mestu, družinsko nasilje, spolno nadlegovanje – to so resnično pomembne teme, s katerimi se bojujemo proti neenakosti.«
»Da se s spotikanjem ob to, da ženske v oglasih pomivajo posodo ... le zmanjšujemo težo pomembnejšim argumentom.«
»Majhen del objav bo imel omogočene komentarje.«
»Da ne bodo objavljali vsebin, s katerimi tvegajo pozornost nepridipravov.«