»Prešeren je bil pesnik. Gnan od ustvarjalne nuje ni pesnil zgolj zato, da bi dvesto let pozneje o njegovih verzih pisali doktorske disertacije in bi jih recitirali profesionalni dramski umetniki, ampak da bi šle med ljudi.«
»Kratek, vendar intenziven prizor, ki gledalčev pogled ujame preko globokih pogledov, znotraj konfliktnega odnosa z očetom, ki doseže prepričljiv vrhunec, v tišini zlorab, ki se velikokrat utopijo v morju.«
»Tudi letošnji festival bomo tesno prepletli s stanovskimi organizacijami, pri čemer težimo k mednarodni razširitvi sodelovanj in okrepitev izobraževalnih ter razvojnih aktivnosti za vzpostavljajoče se ustvarjalce.«
»Podjetja ste tista, ki z zaposlovanjem prispevate k socialni stabilnosti in povečanju kakovosti življenja prebivalcev. Vplivate na izboljšanje infrastrukture, dvigate kakovost bivanja, z naložbami in projekti spodbujate razvoj v svojem okolju.«
»V regiji se veliko vlaga v znanost in tehnologijo, gospodarstvo pa ima tudi podporo lokalnega okolja. V Sloveniji se moramo učiti od primorskih občin.«
»Zavezana grafiki kot svojemu osnovnemu horizontu pogosto izraža neposredno refleksijo življenja v njegovih omejitvah, krhkosti, napakah, v njegovem podzavestnem in zavestnem. Razpeta je med navdušenjem nad življenjem in potrebo, da ga formalno zgosti v določeni presežni vizualni izkušnji, ki bo njegov smisel še jasneje in odločneje artikuliral.«
»Skozi natančne premisleke in številne skicirke ter črtne izraze vstopa v slikarsko polje v navidezno brezbrižni in hudomušni maniri, z živahno paleto barv, vendar s poznavanjem zgodovine umetnosti in ambivalentne sporočilnosti. Te se ponekod zlahka razkrijejo gledalcu, drugje pa zahtevajo od njega več dovzetnosti in razmisleka.«
»Štrli iz vrste, svobodno izrabi prostor ploskega belega platna. Zgodbo pripoveduje z domiselno uporabo metaforike ter izrazno in učinkovito risbo, ki prikazuje rutinske premike, dokler ti ne postanejo mučni.«
»Veliko je seveda odvisno od tega, za kakšen tip dela se avtor odloči. Ali želi ustvariti interaktivno delo ali pa delo, kjer pripoved teče bolj linearno, ima svoj začetek in konec. Lahko je podobno ustvarjanju videoigre – potrebnih je več zasukov in zapletov, morda tudi več različnih koncev, kar vsekakor predstavlja izziv.«
»Navidezna resničnost sicer res obstaja že nekaj desetletij, a šele v zadnjem desetletju je ta tehnologija prišla bolj v ospredje, uporabljati jo je začelo več ljudi.«