Ključna beseda: nagrada

5. april 2024

»Roman Na Klancu je od izida nagovoril številne slovenske bralke in bralce, tako s temo prevpraševanja 'bitke med spoloma' kot z ekološko temo.«

Verjamemo, da so to vprašanja in problemi, s katerimi se ukvarjata celotna Evropa in svet, ter da bo posebna omemba komisije nagrade EU-ja za književnost povečala zanimanje za knjigo tudi zunaj naših meja, s čimer bo slovenski roman pripomogel tudi k širši, še kako pomembni debati.
6. marec 2024

»Prepoznati prostor zame pomeni prepoznati celotno skupnost.«

Riken Yamamoto je izrazil svoje stališče glede pomena prostora in skupnosti.
16. februar 2024

»Odlično narejen film, skorajda kot igrani film.«

Žirija 18. Festivala gorniškega filma je opisala zmagovalni film Mongolija: Dolina medvedov kot odlično narejen film, skorajda kot igrani film.
16. februar 2024

»Zelo podrobno raziskana in odlično povedana zgodba o zelo pretresljivem dogodku, ki se lepo izogne presoji.«

Žirija je pohvalila film Franka Senne Tragedija na Haute Route zaradi podrobne raziskave in odlične pripovedi.
15. februar 2024

»Besedila prehajajo v druge forme, bližajo se pripovedni prozi, osebnoizpovedni poeziji, vse manj je lastnosti, ki bi jih definirale za dramske, in vse več je tako imenovane nedramske dramatike.«

Žirija je opazila, da besedila prehajajo v druge forme in se bližajo pripovedni prozi ter osebnoizpovedni poeziji, kar kaže na trend nedramske dramatike.
7. februar 2024

»To si pa napisal tako, kot sem ti povedal, da je bilo.«

Nagrajenec je na podelitvi povedal, da mu je bil v navdih sin, ki mu je ob branju odlomka dejal: 'To si pa napisal tako, kot sem ti povedal, da je bilo.'
29. januar 2024

»Visoka stopnja virtuoznosti pri obravnavi forme in glasbene arhitekture.«

Po mnenju žirije skladateljico odlikuje 'visoka stopnja virtuoznosti pri obravnavi forme in glasbene arhitekture.'
29. januar 2024

»Razmišlja o zvoku v prostoru in ga uporablja na neverjetno barvit način za doseganje največjega mogočega učinka globine.«

Žirija je v utemeljitvi zapisala, da se Nina Šenk ponaša z impresivno sposobnostjo, da 'razmišlja o zvoku v prostoru in ga uporablja na neverjetno barvit način za doseganje največjega mogočega učinka globine.'