»Zase in za vse želimo svetlejših časov in uspešnega premagovanja strahov in temine, ki sta nas zajeli v zadnjem obdobju.«
»Sence so zelo težka lutkovna tehnika. Zelo smo se nagarali, a je bilo dobro.«
»Izhodiščna ideja je bila narediti strašljivo predstavo za otroke. Zanimalo nas je, ali lahko naredimo grozljivko za otroke, seveda z vsem zavedanjem, kako otroško občinstvo spremlja takšno predstavo.«
»Vsi poslušamo, da nas ne sme biti strah, ta predstava pa govori, da ni nič narobe, če te je strah. V bistvu nam dovoli, da smo prestrašeni.«
»Da se na neki način soočimo s svojimi strahovi.«
»V bistvu je to predstava, ki nikoli ni končana, ki jo vsakič znova izdeluješ. Tudi po 50 ponovitvah bo neki del, ki ga boš hotel še do konca izdelati, in to je velik izziv in sreča za nas.«
»Biti Don Kihot ni le predstava, je samosvoj izkustveni dogodek, ki prek mozaičnega principa kratkih animiranih prizorov, glasbe in improvizacije ustvari dinamično vzdušje presenetljivih prebliskov, improvizacije in igrivosti, a tudi kritičnega uvida v realnost.«
»Ostržek v režiji Mattea Spiazija, tudi avtorja priredbe, odraža močno avtorsko estetiko, ki črpa navdih iz premišljenega minimalizma odrskih izraznih sredstev.«
»Ostržek v interpretaciji Mihe Bezeljaka odraža izjemen čut za improvizacijo, humor in senzibilnost.«
»Animatorki in animator se v skrajno specifični in tehnološko zapleteni estetki imitiranja ne le pravih, pač pa resničnih zajcev izkažejo kot kolektiv, ki obvlada pogoje izjemne natančnosti in dinamičnega usklajevanja.«
»Tin Grabnar v uprizoritvi Nebo nad menoj elemente zgodbe, scenografije in režije preplete v inovativen princip podajanja aktualnih ekoloških problematik najmlajši generaciji.«
»Brane Solce uprizori čarobno ozračje severnega pola s preprosto uporabo belega papirja.«
»Tehnologija oživljanja mrtvih živali nas presune skozi natančno uporabo lutkovne tehnologije.«
»Seveda je glavna poanta videti, kje je slovensko lutkovno gledališče ta hip, nujno in vredno pa se je vedno znova tudi ozreti nazaj v to, kar je bilo.«
»Predstavam sem želel omogočiti enako vidnost na festivalu, tudi v luči teh razmer. Zdelo se mi je, da bi to lahko bil vključujoči bienale, ki združuje sceno v najširšem možnem pomenu, kot neka stična točka vseh raznolikosti, ki jo scena predstavlja.«
»V ospredju mojega fokusa ni bilo zgolj lutkovno, ampak lutkovnost bolj v smislu širšega razumevanja animiranih form.«
»Manj kot smo hoteli, lažje je stekla predstava.«
»Dobro je, da se lahko osredotočeno ukvarjaš s telesom, s tem, kar s telesom sporočaš, sočasno pa ohranjaš telesno kondicijo.«
»Hvaležna sem za to priložnost, ker so gib, nadzor telesa, fizična pripravljenost, ozaveščanje giba zelo pomembni tudi pri animaciji.«
»Zgodba nam v gledališkem jeziku razkriva popolnoma nove pomene.«
»Nagovorile so nas – čakajoč na policah na čiščenje in obnovo. Prepričani smo, da jim novo življenje godi, saj jih je mojster Jezovšek ustvaril za druženje z igralci in odrom.«
»To je dokaz, da ljudje zares potrebujejo kulturo in umetnost.«
»Malce se nagibamo k parodiji, v slogu filma Brianovo življenje.«
»Nočemo biti nespoštljivi, ampak ... to res ni po Svetem pismu. Ne vem, ali bomo šli zaradi tega v pekel ali v nebesa.«
»Prisoten je bil tako na začetkih, v času Pengovovega profesionalnega lutkovnega gledališča, kot pri poznejšem razvoju lutkovnega ustvarjanja v različne lutkovne tehnike in estetike.«
»Predstava je zame res nekaj posebnega. Delati delo človeka, ob katerem si zrasel v lutkovnem gledališču, in nekoga, ki ti je strašno pri srcu, je izredno veselje in odgovornost.«
»Kovačič je bil pisatelj in lutkar. Kot je sam zapisal, je nehal pisati za otroke v trenutku, ko je začel delati z lutkami. To pomeni, da je ta del svoje ustvarjalnosti prenesel v lutkovno gledališče.«
»Nisem si mislil, da me bodo lutke tako pritegnile in da bom tako užival v tem.«