»Željo po novi koncertni ponudbi za otroke in v produkciji Vodnikove domačije, ki išče različne načine, na katere dobro literaturo približujemo različnim občinstvom.«
»Izkušnje so tako zelo razlikujejo tudi medsebojno, da jih težko damo v en koš, imenovan 'izkušnje iz tujine' ... Tako, da je odgovor nikalen.«
»Ta sezona je bila zelo posebna, ampak je prinesla tudi veliko dobrega, veliko zanimivih projektov, ki se sicer skoraj zagotovo ne bi zgodili in nam bodo v izziv tudi v prihodnje. Iz tega smo se naučili tudi kaj, kar lahko obdržimo.«
»To daje občutek, kot bi z glasbo občutil cel svet. V teh trenutkih potrebujemo nekaj pozitivnosti, občutek, da imamo možnost novega začetka. Glasba daje optimizem za prihodnost in v času, kakršnega živimo, deluje zdravilno.«
»Na osmih raznolikih koncertih v štirih večerih bomo lahko slišali tri premiere novih albumov ter pet premier novih glasbenih projektov, od tega dve festivalski produkciji, avtorski projekt Sama in Barbare Vovk ter novi avtorski projekt izvrstnega vokalista Metoda Banka.«
»Organizatorji nam zagotavljajo, da je festival potrjen in ga v tem smislu tudi oglašujejo. Ali se bo res zgodil ali pa bo znova prestavljen, pa bomo izvedeli v naslednjih dnevih oziroma tednih.«
»Koncertni programi imajo različne poudarke, ker gre ponekod za nastop na festivalih in tam načeloma predstavljamo festivalski program, spet drugje so organizatorji izrazili željo, da se predstavimo s t. i. jubilejnim programom, kjer je poudarek bolj na raznolikosti našega repertoarja.«
»Mogoče omenimo še to, da smo pri neodvisni avstrijski založbi GOD Records pravkar objavili tudi dokumentarni album We Forge The Future, na katerem je objavljen posnetek našega koncerta v madridskem muzeju Reina Sofia, ki je nastal leta 2017 ob veliki razstavi NSK od Kapitala do kapitala.«
»Z izvedbo monumentalnih glasbenih del za klavir bosta z obiskovalci delila svojo brezhibno tehniko in neomejeno virtuoznost, ki ju v kombinaciji z neverjetnim občutkom za ritem, barvo in poezijo naredita za pripovedovalce vrhunskih zgodb ter neskončne zvočne impresije.«
»To, kar se dogaja nocoj, je čudež.«
»Ne prek Zooma.«
»To ni lep občutek.«
»Znova uživam v življenju.«
»Znal se je opravičiti za napako.«
»Dober večer, domovina! Dober večer, Ljubljana! Napočil je trenutek resnice. Prišel sem pogledat, ali me res nikoli niste marali ali ste se samo pretvarjali.«
»Balašević je zmagal …«
»Znal se je tudi opravičiti, reči, da je naredil napako, v nasprotju s številnimi drugimi.«
»Tragedija Jugoslavije je, da mi te ideologije, ki prihajajo z zahoda, zmeraj prevzamemo z nekim destruktivnim zamikom.«
»Ne, da smo krivi za vojno, ampak krivi smo, da smo izvolili Miloševića.«
»Ne predstavljam si, kako bi bilo danes, da tega nismo doživeli skupaj, da jim nisem pokazal, kaj so prave vrednote – kaj je etika, morala, kultura tega prostora.«
»Zdaj smo čuvaji vseh plemenitih vrednot, zaradi katerih smo nekoč hodili na koncerte, kjer ni bilo čutiti pohlepa, zavisti in sovraštva.«
»Đole, s tabo je bilo odraščanje lepše in lažje.«
»Đole, odraščanje s tabo je bilo lepše in lažje.«
»Ne zgolj, da ji prisluhneš, zelo od blizu lahko vidiš vse, kar počne. To je res prijetna izkušnja.«
»Ko smo v januarju začeli izvajati prireditve, si nihče od nas ni mislil, da bo covid-19 tako močno posegel v naše vsakdanje življenje. Kljub številnim oviram smo lahko z izvedbo prazničnega leta zadovoljni, saj smo izpeljali večino prireditev.«
»Skoraj vse leto smo se morali prilagajati in upoštevati različne ukrepe. Pozitivni odzivi ljudi, ki so uživali na koncertih, pa so nam dajali moč, da smo se res potrudili z izvedbami, čeprav v precej spremenjenih okvirih.«
»Najpomembnejše pa je, da smo v širši javnosti okrepili prepoznavnost našega skladatelja, njegove rojstne hiše in njegovih del.«
»Uspešna izvedba projekta nas vsekakor zavezuje k nadgradnji programskih vsebin v prihodnjih letih.«
»Na koncertu ni vključeno samo uho, ampak vibrira celo telo. Tega se prek zaslona ne da podajati.«