»Ta tvori pomemben del celote in ima več različnih obravnav pripovedovanja ter v odnosu do instalacije vključuje pretakanje subjektivnosti in poigravanje z dvojnostjo s pogostim menjavanjem pripovednih ravni in jezikovnih registrov.«
»Prek nje se umetnica nanaša na svoje telo, dotik, na druga telesa in njihove 'netelesnosti' ter tudi na prostor, kjer so gledalci, in na prostore, ki še pridejo.«
»Pozoren gledalec lahko opazi, da dlje ko si od središča razstave, svetlejše je in več je na ogled. Lahko bi celo rekli, da pripoved eksplodira, ponovno pa jo poskuša sestaviti Posrednik, ki drži propadajoči svet z vso svojo močjo.«
»Opazujemo lahko stiske rok, objeme, ruvanje, spotikanje, geste pomoči, utrujenost teles, presenečenje, korakanje, izzivanje, lovljenje ravnotežja in še mnogo več, kar lahko ponazori s človeškimi figurami brez obraznih mimik, a vendarle ritmično in usklajeno.«
»Hebrejska beseda hanuka pomeni predanost.«
»Ta predstavlja dušo in istočasno služi kot t. i. šamaš, sveča, s pomočjo katere se prižge preostalih osem sveč na svečniku oziroma v tem primeru osvetli instalacijo.«
»Ravno tam sem sanjal o tem, kaj vse bi v življenju lahko dosegel.«
»Pogosto pozabimo na takšne vsakodnevne prostore, ki pa igrajo veliko vlogo pri sodelovanju skupnosti in ljudi iz različnih kultur, prav tako pa predstavljajo priložnost za otroke, da se lahko srečajo, igrajo in si delijo svoje ideje.«
»Pralnice v velikih mestih so ključni DNK številnih skupnosti.«
»Tako upa, da bo njegova Pralnica sanj vir inspiracije za odrasle in otroke, da bodo verjeli, da lahko sanjajo prav povsod.«
»Delo, ki ga je navdihnila Nenina pesem 99 Luftballons, protijedrska protestna pesem, reflektira distopične in destruktivne razpoke, ki se širijo v družbi.«
»Izvirno delo NINE je sestavljeno iz matrice 99 balonov, ki predstavljajo poglobljeno, a intimno predstavo. Medtem ko so baloni napihnjeni, obkrožajo obiskovalce, da ustvarijo intenzivno fizično, zvočno in vizualno izkušnjo.«
»Vzpostavlja temno polje, kjer zvok, svetloba in predmeti vdihujejo, izdihujejo in utripajo v prostoru, ki se nenehno krči in razteza ter tako ustvarja zelo intenziven, celo klavstrofobičen psiho-fizični in socialno-prostorski ambient.«
»Ta projekt je 100-odstotno projekt Christa in Jeanne-Claude. Zelo pomembno je, da upoštevamo vsak detajl iz njunih skic. Če bodo ljudje rekli, da je videti točno tako kot na slikah, nam je uspelo.«
»To je umetnina, ki živi, diha in se premika z vetrom.«
»Všeč mi je, da sem popolnoma svoboden, popolnoma neracionalen in brez zahteve po utemeljitvi za to, kar rad počnem.«
»Zanimajo me vprašanja 'globokega' časa in hibridnih ekologij.«
»Projekt je sad kolektivnega dela prostovoljcev vseh starosti brez kakršnih koli tehničnih sposobnosti.«
»Pokazali so okrepljeno željo po skupnosti in sodelovanju pri velikem umetniškem projektu, ki simbolizira ponovni zagon cele države.«
»Karton se mi zdi zanimiv material, ker ni vedno to, kar od njega pričakujemo – iz kartona so, denimo, včasih zgrajene filmske kulise.«
»Načrte, kako bi to bilo videti, sta sicer napravila, vendar nikoli nista predlagala, da bi to dejansko udejanjili, ker sta bila prepričana, da ne bosta nikoli dobila potrebnih dovoljenj.«
»Ta projekt lahko danes izvedemo brez njega, ker sta že predvidela vsak njegov vizualni in umetniški vidik. Ta projekt je 100-odstotno projekt Christa in Jeanne-Claude. Njegova želja je bila, da se to uresniči po njegovi smrti. Pravkar udejanjamo njegovo vizijo.«
»Tempelj sonca in vode«
»Umetnina je enigmatična na res prijeten način, ravno toliko, da ob njej za sekundo postaneš in reflektiraš, v čemer je ravno bistvo.«
»Delo je briljantno tudi zato, ker je 'embalaža' za vse drugo: nima tal, nima stropa, nima sten, popolnoma odprto je.«
»V čisto pravi maniri Davida Hammonsa je to popolnoma demokratično delo, ker ne govori toliko o sebi, ampak o vsem drugem, kar zaobjema.«
»Nisem imel pojma, kaj vse bo treba narediti za realizacijo projekta.«
»V resnici ni bistvenega pomena, ali imamo v trajni lasti delo, ki stoji čez cesto od nas.«
»Umetnik ima ta privilegij, da se dotika nevidnih stvari in jih materializira za ljudi.«
»To je kot lov na zaklad.«