»Ko gre za prometno varnost, se absolutno strinjam, da je letošnje leto katastrofalno. Ampak imamo enako zakonodajo kot lani, enako oziroma mogoče celo boljšo infrastrukturo kot lani, prometnih nesreč je pa več.«
»Zavedamo se, ker obnavljamo v veliki meri obstoječo infrastrukturo, da to vpliva na življenja ljudi, na promet, pretočnost. Vse, kar izvajamo, izvajamo izključno zato, da bi bil promet varnejši in v prihodnosti tudi bolj pretočen.«
»Ko gre za prometno varnost, se absolutno strinjam, da je letošnje leto katastrofalno. Ampak imamo enako zakonodajo kot lani, enako oziroma mogoče celo boljšo infrastrukturo kot lani, prometnih nesreč je pa več. Kar pove, da smo predvsem mi sami, se pravi vozniki, tisti, ki moramo poskrbeti, da smo in so na cestah ljudje varni.«
»Razlog je v tem, da poteka postopek ugotovitve lastninske pravice, in sicer med Republiko Slovenijo in občino Ankaran. V teku je sodni postopek, ki je za zdaj rezultiral v sklenitvi sodne poravnave.«
»Poleg objektov za potrebe turizma v obliki glampinga je smotrno umeščati še objekte za potrebe krajinskega parka in tudi pristaniško infrastrukturo, ki bo potem omogočala tudi javni potniški pomorski promet.«
»Skupaj z občinami smo zato iskali rešitve, sprejeti ukrepi pa pomenijo predvsem večjo varnost v prometu. Odločitve o tem so sprejeli strokovnjaki za varnost v prometu.«
»Podobno kot če bi mene vprašali, zakaj se vsak dan iz Koroške z avtomobilom vozim v Ljubljano, ker druge alternative ni. V Šentilju tovornjak naložiti na vlak in ga voziti po Sloveniji, je nerentabilno.«
»Za razliko od Evrope, kjer je to povprečje 15, mogoče 20 odstotkov, tako da Slovenske železnice (SŽ) seveda potrebujejo modernizacijo, povsod, kjer je en tir, potrebujemo še drugega.«