»Gre za najsodobnejše vlake za regionalne proge, kot jih poznamo v tem delu Evrope, ki dosegajo hitrosti do 140 kilometrov na uro. Vlaki ponujajo vse potrebno udobje, so prilagojeni za invalide in imajo dovolj prostora za kolesa.«
»Za nas ni sprejemljivo nikakršno odlašanje, ne za Dars, za državo in ne za uporabnike, ki se dnevno vozijo po predorski cevi in pogosto občutijo ozko grlo na prometni povezavi med Slovenijo in Avstrijo.«
»Če samo pogledamo, kakšne so naložbene potrebe na področju prometa, govorimo o 25 milijardah, če dodamo energetiko, zdravstvo, da sploh ne vstopam na področje razvoja.«
»Torej, seveda je to zgodba tudi o infrastrukturi, tudi na tem področju je treba vlagati, vendar v naslednjih desetih letih Slovenijo in svet čaka izrazita digitalna preobrazba, in kdor bo tu zaspal, nove priložnosti ne bo dobil.«
»Zato bomo predvidoma še pred koncem leta pripravili problemsko konferenco in jasno zapisali, katere so naše usmeritve, nekatere do leta 2025, nekatere infrastrukturne, ki zahtevajo več časa in sredstev, pa do leta 2030.«