»Ko se usedem za klavir, sem na varnem.«
»Ligeti me zanima kot avtor, predvsem njegova klavirska dela. Nekatera izmed njih so na meji tehničnih sposobnosti.«
»Je nastopila ustvarjalna blokada?«
»Šlo je bolj za mentalno blokado, mogoče tudi ustvarjalno, saj je ta nastopila na točki, ko je bilo treba glasbeni material fizično osvojiti in zvoku dati smisel.«
»Tudi svoji glavi. Pri Ligetiju je tako, da takoj ko misliš, da imaš opravka z nečim logičnim, tega z naslednjim tonom ni več, preprosto se ti izmuzne, a se nato znova pojavlja na nenavadnih mestih.«
»Držal sem se načela 'Kaj potrebuje prostor?' in ne 'Kaj potrebujem jaz?'«
»Sprejel sem izziv na teme Josipa Ipavca, ki mi je ob njegovi bogati dediščini odprl sveža vrata v glasbeno ustvarjanje.«
»Kompozicija je sestavljena iz treh delov, navdihnjenih iz tem Ipavčevih del. Njegove teme so prepletene z mojimi, moje ustvarjanje pa z njegovim vplivom.«
»Nadaljujem. Z razvijanjem svojega zvoka in izraza. Nič manj intenzivno kot s prejšnjim solo projektom Vollmaier: Kind of Laibach, v katerem sem se dotaknil svojega ekstrema jakosti.«
»Klavir ponudi izraz, svetlobo in temo. Tega v Gallusovi dvorani dobro poznam, kmalu se zopet spopadeva. To je boj. Je strast, življenje in ja, tisti trenutek, ki nima začetka niti konca.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju