»Ko se usedem za klavir, sem na varnem.«
»Ligeti me zanima kot avtor, predvsem njegova klavirska dela. Nekatera izmed njih so na meji tehničnih sposobnosti.«
»Je nastopila ustvarjalna blokada?«
»Šlo je bolj za mentalno blokado, mogoče tudi ustvarjalno, saj je ta nastopila na točki, ko je bilo treba glasbeni material fizično osvojiti in zvoku dati smisel.«
»Tudi svoji glavi. Pri Ligetiju je tako, da takoj ko misliš, da imaš opravka z nečim logičnim, tega z naslednjim tonom ni več, preprosto se ti izmuzne, a se nato znova pojavlja na nenavadnih mestih.«
»Držal sem se načela 'Kaj potrebuje prostor?' in ne 'Kaj potrebujem jaz?'«
»Sočasno umetniško izražanje in ustvarjanje Ligetija in Beuysa je v Vollmaierju vzbudilo željo po sodelovanju in novem ustvarjanju glede na njun umetniški prispevek.«
»Na eni strani je to Ligetijev 'ekstremni elektronski' pristop do akustičnega inštrumenta, na drugi pa Beuysov koncept rušenja zidu med življenjem in umetnostjo.«
»Beuysov koncept rušenja zidu med življenjem in umetnostjo.«
»To ni bilo delo, o katerem bi moral gledalec razmišljati in ga poskušati dešifrirati s svojo glavo, temveč naj bi ga začutil s takšnim naravnim instinktom, kot ga uporablja zajec, ko se zakoplje in si ustvari svoj dom.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju