»Če hoče proizvajati avtomobil prihodnosti, ki je na Kitajskem že avtomobil sedanjosti, delati, kar delajo Kitajci.«
»Evropska komisija pritiskom ne sme podleči, sicer je nihče več ne bo jemal resno.«
»Kitajska trgovinska zbornica pri EU-ju (CCCEU) je s predlogom zelo nezadovoljna in ostro nasprotuje takšnim protekcionističnim praksam.«
»Ukrep bo zaostril trgovinske napetosti med Kitajsko in EU-jem ter poslal zelo negativen signal svetovnemu sodelovanju in zelenemu prehodu.«
»Maroko je v petnajstih letih vse zgradil iz nič. Pred petnajstimi leti nismo izvažali avtomobilov.«
»Maroko je postal strateški steber industrijske strategije skupine na mednarodni ravni.«
»Za Kitajce ima Maroko nekaj prednosti pred ostalimi državami. Ne le, da ima dobro geografsko lego, ampak ima tudi stabilno gospodarsko, družbeno in politično okolje s kvalificirano in cenovno ugodno delovno silo.«
»Mi nimamo nobene dobavne verige, to je treba šele vzpostaviti. In treba je priznati, vzpostavljanje dobavne verige LFP baterij se dogaja v Maroku in ne v Evropi.«
»Carine so vedno zadnji možni politični ukrep in pogosto najslabša popotnica za naprej.«
»EU pozivamo, naj pozorno prisluhne objektivnim in racionalnim glasovom z vseh področij življenja, nemudoma popravi svoje napačne prakse, preneha s politizacijo gospodarskih in trgovinskih vprašanj ter ustrezno obravnava gospodarska in trgovinska trenja z dialogom in posvetovanjem.«
»Nameravani ukrepi EU kršijo pravila WTO-ja in so zgolj protekcionistični.«
»Kitajska vedno nasprotuje enostranskim dvigom carin, ki so v nasprotju s pravili Svetovne trgovinske organizacije, ter bo sprejela vse potrebne ukrepe za zaščito svojih legitimnih pravic in interesov.«
»Evropski proizvajalci so uspešni na kitajskem trgu in na Kitajsko prodajo tudi veliko vozil, proizvedenih v Evropi.«
»Kitajska je velik trg in bo vedno odprta za podjetja s tujim kapitalom.«
»Teslina tovarna v Šanghaju je najuspešnejša družba.«
»Vsi avtomobili bodo v prihodnosti električni.«
»Množična proizvodnja naj bi se začela leta 2026 v Renaultovi tovarni Revoz v Novem mestu.«
»Občutek imam, da vsi po tihem računamo na to, da popolne prepovedi motorjev z notranjim izgorevanjem v Evropski uniji leta 2035 ne bo.«
»V Sloveniji se bo delež električnih avtomobilov povečal na od 20 do 25 odstotkov vseh vozil, ne pa več, ne bi si upal trditi, da bomo imeli do leta 2035 na cesti samo električna vozila.«
»Res sem prav žalosten, ker tega proizvoda ne izkoristimo dovolj, še posebno ker ga naše stranke vidijo kot odlično vozilo za prehod v popolnoma brezogljično družbo. Težava je, ker hibridni avtomobil ne dobi subvencije in je zato samodejno nekonkurenčen.«
»Če pogledamo, koliko kitajskih proizvajalcev prihaja v Evropsko unijo, se sprašujem, kdo bo vse to kupil in kako bodo podelili subvencije, za kateri avtomobil da in za katerega ne, če sploh bodo kakšne subvencije. Ta hip kaže, da bi lahko najbolj trpeli prav mi, Evropejci.«
»V letu 2024 pričakujemo, da se cene ne bodo spreminjale, ne napovedujemo niti podražitev niti pocenitev.«
»Požar izbruhnil v akumulatorju električnega avtomobila.«
»Z vsemi našimi razpravami na neki način delamo korak naprej, z zakonom o zniževanju inflacije pa delamo dva koraka nazaj, zato moramo to uskladiti.«
»S teh sestankov smo vsi prišli prepričani, da je to zelo pozitiven, produktiven način za napredek tako EU-ja kot ZDA.«
»Biden je Macronu dejal, da bi lahko izvedli 'prilagoditve' zakona, s čimer bi evropskim državam olajšali sodelovanje pri davčnih olajšavah, a ni jasno, kako naj bi to dosegli.«
»Danes se začenja novo obdobje.«
»Zelo pomemben je podatek, da bo imel Stellantis do leta 2030 nekaj manj kot 80 ali celo 100 novih modelov. Lahko vam je popolnoma jasno, kakšna revolucija se pripravlja na avtomobilskem trgu.«
»Zagotoviti si moramo cenejšo elektriko in za dosego tega moramo imeti več obnovljive energije.«
»Glede obetov za prihodnost ne moremo dati nobenih konkretnih informacij, saj je trenutna situacija zelo negotova, predvsem zaradi oskrbe s polprevodniki in globalnega prestrukturiranja avtomobilske industrije.«