»Dejstvo je, da se bo v Revozu poleg električnega twinga na neki način izdeloval še neki drugi avtomobil, ampak to je stvar Renaulta kot podjetja.«
»Zadeva gre, se mi zdi, v pravo smer.«
»Obvestili so nas, da se pogovarjajo o novi lokaciji. Za katero lokacijo gre, ne vem, saj to presega naloge ministrstva.«
»Imamo odprt dialog z občino, tako da lahko na ministrstvu pomagamo vedno, ko se pojavi kakšna težava.«
»Kako raste zgodba, ki je en velik potencial ne samo za Kočevje, ampak za vso Slovenijo.«
»Na padec prodaje električnih vozil pa je vplivala predvsem neodločnost kupcev ali kupiti 100-odstotno električno vozilo, ki je zaenkrat še veliko dražje od vozila z motorjem z notranjim izgorevanjem.«
»Verjetno bo preteklo še kar nekaj časa, da se bo prodaja 100% električnih vozil povečala.«
»Pogrešamo pa subvencije za priključne hibride.«
»Ljudje z nižjimi dohodki kupujejo cenejše avtomobile, z višjimi dohodki dražje.«
»Zaradi tega smo se tudi odločili, da za cenejše namenimo višjo subvencijo, kjer je odstotek subvencije glede na vrednost avtomobila višji.«
»To je po njegovih besedah pomembno predvsem v kontekstu naraščajoče kitajske konkurence.«
»Trg električnih avtomobilov je skupen evropski, z medsebojno povezanimi strukturami proizvodnje, dobave in kupcev, zato bi bilo najbolje najti skupno evropsko rešitev glede spodbud za nakup električnih avtomobilov.«
»Glede na zahteven položaj evropske avtomobilske industrije je nesmiselno, da bi jo v tem trenutku obremenjevali še s takšnimi globami.«
»Komisija bi morala najti način, kako zagotoviti, da morebitne globe ne bodo vplivale na finančno likvidnost podjetij, ki morajo zdaj vlagati v elektromobilnost, sodobne izdelke in vozila.«
»To je po njegovih besedah pomembno predvsem v kontekstu naraščajoče kitajske konkurence.«
»Trg električnih avtomobilov je skupen evropski, z medsebojno povezanimi strukturami proizvodnje, dobave in kupcev, zato bi bilo najbolje najti skupno evropsko rešitev glede spodbud za nakup električnih avtomobilov.«
»Glede na zahteven položaj evropske avtomobilske industrije je nesmiselno, da bi jo v tem trenutku obremenjevali še s takšnimi globami.«
»Komisija bi morala najti način, kako zagotoviti, da morebitne globe ne bodo vplivale na finančno likvidnost podjetij, ki morajo zdaj vlagati v elektromobilnost, sodobne izdelke in vozila.«
»Do zdaj smo bili vajeni, da smo omrežnino plačevali predvsem glede na to, koliko električne energije gledano v kilovatnih urah smo prenesli.«
»Ampak, to, koliko energije mi porabimo, ne vpliva na obremenitev omrežja.«
»Pod črto, bolj ugoden bo račun za tiste, ki znajo paziti za svoj odjem električne energije.«
»Kazen se izračuna tako, da se seštejejo vsi 15-minutni intervali, v katerih smo presegli dogovorjeno obračunsko moč, in se po določeni formuli izračuna mesečni presežek.«
»Na začetku preizkusna faza, kjer bo na položnici pisalo, koliko smo presegli, in bomo lahko v nadaljevanju zmanjšali ali povečali obračunsko moč.«
»Obe strani sta ponovno potrdili svojo politično voljo, da si bosta prizadevali in okrepili prizadevanja za iskanje vzajemno sprejemljive rešitve, ki bi morala biti učinkovita pri reševanju težav, izvršljiva, nadzorovana in združljiva s Svetovno trgovinsko organizacijo.«
»Ne potrebujemo nove vojne, v tem primeru trgovske vojne.«
»Obe strani sta ponovno potrdili svojo politično voljo, da si bosta prizadevali in okrepili prizadevanja za iskanje vzajemno sprejemljive rešitve, ki bi morala biti učinkovita pri reševanju težav, izvršljiva, nadzorovana in združljiva s Svetovno trgovinsko organizacijo.«
»Ne potrebujemo nove vojne, v tem primeru trgovske vojne.«
»Nemčija je trenutno odgovorna za to, da se prodaja električnih avtomobilov v Evropi zmanjšuje. To je zgolj krivda Nemčije.«
»Obstaja ena velika težava, ki pa je že 50 let nihče ne reši.«
»S tem država uničuje možnost, da bi se Volkswagen prilagodil.«