»Posredovanje podatkov o tem, ali gre za električno vozilo, ni obvezno, temveč gre za posamezno odgovornost potnikov.«
»Na podlagi tega se je Komisija obrnila na kitajske oblasti, da bi razpravljala o teh ugotovitvah in preučila možne načine za rešitev teh težav.«
»Kazenske carine Evropske komisije so prizadele nemška podjetja in njihove vrhunske izdelke. Avtomobili morajo postati cenejši na račun večje konkurence, odprtih trgov in boljših poslovnih pogojev, ne pa zaradi trgovinske vojne in izoliranosti trga.«
»Nesprejemljivo je, da so zaradi pravil EU o državni pomoči in različnih carinah evropski proizvajalci avtomobilov v primerjavi s kitajskimi podjetji v slabšem položaju.«
»Kitajska podjetja za električna vozila se za hiter razvoj zanašajo na nenehne tehnološke inovacije, popoln sistem proizvodnje in dobavnih verig ter tržno konkurenco, brez zanašanja na subvencije za pridobitev konkurenčne prednosti.«
»Glede na to, da promet predstavlja največji vir izpustov v ZDA, ti najmočnejši standardi glede onesnaževanja avtomobilov do zdaj utrjujejo vodilni položaj ZDA pri gradnji prihodnosti čistega prometa in ustvarjanju dobro plačanih ameriških delovnih mest, pri tem pa udejanjajo zgodovinski podnebni načrt predsednika Bidna.«
»S temi standardi se bo podnebno onesnaževanje zmanjšalo za več kot sedem milijard ton, izboljšala se bo kakovost zraka v poseljenih skupnostih, vozniki pa bodo imeli na izbiro čistejša vozila za manj denarja.«
»Preiskava je golo protekcionistično dejanje, ki bo resno zmotilo svetovno avtomobilsko industrijo in dobavno verigo, vključno z EU-jem, ter negativno vplivalo na gospodarske in trgovinske odnose med Kitajsko in EU-jem. Kitajska bo pozorno spremljala protekcionistične težnje in nadaljnje ukrepe EU-ja ter odločno varovala pravice in interese kitajskih podjetij.«
»Evropa je odprta za konkurenco, ne pa za tekmovanje v zniževanju standardov. Braniti se moramo pred nepoštenimi praksami. Hkrati pa moramo ohraniti odprt dialog s Kitajsko.«