»Ko opazujemo posnetke lepih, srečnih in popolnih ljudi, pozabljamo, da gre za posebej izbrane posnetke, ki kažejo idealno podobo, za njihovo izdelavo gre veliko časa in energije, avtorji pogosto uporabijo tudi filtre ali celo programe za izboljšanje fotografije.«
»Zahtevamo konec prepovedi iz ozadja, konec poskusov utišanja, uvrščanja na črne sezname, brisanja in ukinjanja, ki ga tako dobro poznamo. Obenem zahtevamo takojšnjo obnovitev računov in kazenske ukrepe proti tem velikanom družbenih omrežij. Tehnološke družbe morajo prevzeti odgovornost.«
»Tradicionalni marketing je pomenil 4 kampanje na leto, v vsakem letnem času eno, sedaj pa moramo aktualne objave za družbena omrežja in spletne oglaševalske kampanje ustvarjati vsak dan. Hrček zmeraj teče v krogu in se ne ustavi.«
»Na družbenih omrežjih lahko vidimo videoposnetke in objave moških, ki zagovarjajo posilstvo v zakonu, a proti njim ni odziva. Ali to ni kršitev družinskih vrednot?«
»Če si znaš sam postaviti mejo, je internet super stvar. Če te pa zasvoji do te mere, da ne znaš zares ločiti med resničnostjo in življenjem na spletu, pa je to – predvsem za mlajšo generacijo – lahko velik problem.«
»To je realnost, ki nas čaka, če ne bomo dovolj pozorni na to, kaj nam telefon in internet lahko naredita. Lažje je živeti prek nekoga drugega kot pa, če se izrazim po domače, dvigniti rit s kavča in tvegati v življenju.«
»Bal sem se, da bo morda napeto, a me je tata poslušal, upošteval in se potrudil uresničiti mojo vizijo. Bolj se je trudil zame, kot bi se zase. Pri tem ni bilo nobenega ega, lepo sva sodelovala.«
»V zadnjih mesecih smo priča špekulacijam in balonu, ki se napihuje. Prej ko slej se bo to poznalo v sistemskem tveganju. Z nekaj kliki se lahko dobi potrošniško posojilo, ljudje se zadolžujejo, veliko tega je šlo v kriptovalute. Slovenija je pri kriptovalutah ves čas med prvimi petimi državami na iskalniku Google. Ko pridem zjutraj v telovadnico, se ljudje pogovarjajo samo še o kriptovalutah.«
»Najraje bi se udrla v zemljo zelo unikaten projekt, ki je že v izhodišču 'nastal iz želje in koncepta za spletno uprizarjanje, hkrati pa predvideva aktivno udeležbo gledalcev in njihov vpliv na razplet in potek dogajanja, saj se predstava odvija v Facebook skupini'.«
»Igra, ki postaja čedalje bolj emocionalno zahtevna in intimna, odstira tesnobo, strah in negotovost kot glavno kolateralno škodo izpraznjenosti spletnih reprezentacij. Če so družbena omrežja igra, ki jo moramo igrati, da lahko obstajamo; kako torej zmagati.«