»Situacija je urgentna in se mora nemudoma urediti, zato smo postavili rok 24 ur za popravek ukrepa in grožnja s stavko ostaja realna možnost v skrajni sili«
»Razmere so izredne. Vendar menim, da bi bila v tem trenutku stavka družbeno neodgovorno dejanje«
»pomanjkanje zaščitne opreme 'alarmantno kritično'«
»Ja, velik problem je varstvo, ker nimam babic in dedkov blizu. Tako, da ne vem, kako bo s tem, ali bomo plačevali varstvo. Kaj bomo naredili, še ne vemo.«
»Se dogaja tudi to, da te delodajalec sploh ne vpraša, ali imaš varstvo ali ne. Ker nekatere punce nimajo nikogar, so same z otroki brez moža, brez babic, tet itd., in potem se postavlja vprašanje, kam z otroki, delodajalca pa zakon ščiti, da te lahko razporedi v popoldanski čas.«
»Sprememba zakonodaje predvsem na način, da se točno določi, kdaj se ta institut uporablja, se pravi štiri ure dopoldne, če pa delavka želi drugače, se ji ugodi drugačen delovni čas.«
»Mislim, da je sindikat izkoristil politično praznino, ker vedo, da nihče pred volitvami ne bo sklepal zakonov, ki ne bodo populistični in javnosti všečni.«
»V marsikaterem podjetju si predstavljajo, da je delavec na razpolago 24 ur na dan. Delovni čas bi moral biti urejen tako, da je urejeno tudi delavčevo zasebno življenje, ne samo službeno.«
»Od predloga pričakujemo, da bo sledil odločbi Evropskega sodišča o tem, da bo evidentiranje obvezno za vse zaposlene.«
»Zato predlagamo, da se v evidenco o izrabi delovnega časa dnevno vpisuje tudi čas prihoda in odhoda na delo ter čas izkoriščanja odmora za malico.«
»Po moje se v veliki večini šol ne dogaja nič posebnega.«
»Mi smo prvi, ki temu kategorično nasprotujemo. Da se to piše, vpisuje, beleži, ker za to ni nobene potrebe. Če učitelj ne izpolnjuje nalog, ki so mu že vnaprej dane, so za to ustrezne sankcije.«
»Kje je tukaj dobrobit otroka? Kje je tukaj spodbudno učno okolje, kje je tukaj pedagogika? Je ni.«
»Ali moramo kršiti pravice delavcev ali pa kršiti pravice otrok in osnovna, najpomembnejša pedagoška načela.«
»Na eni strani je seveda imeti urejen sistem. Ampak na drugi strani pa ne moremo iti v prevelike podrobnosti oziroma neko drobnjakarstvo, kajti to ni dobro za pedagoškost, če hočete, akademskost učiteljskega poklica.«