»Ja, velik problem je varstvo, ker nimam babic in dedkov blizu. Tako, da ne vem, kako bo s tem, ali bomo plačevali varstvo. Kaj bomo naredili, še ne vemo.«
»Se dogaja tudi to, da te delodajalec sploh ne vpraša, ali imaš varstvo ali ne. Ker nekatere punce nimajo nikogar, so same z otroki brez moža, brez babic, tet itd., in potem se postavlja vprašanje, kam z otroki, delodajalca pa zakon ščiti, da te lahko razporedi v popoldanski čas.«
»Sprememba zakonodaje predvsem na način, da se točno določi, kdaj se ta institut uporablja, se pravi štiri ure dopoldne, če pa delavka želi drugače, se ji ugodi drugačen delovni čas.«
»Mislim, da je sindikat izkoristil politično praznino, ker vedo, da nihče pred volitvami ne bo sklepal zakonov, ki ne bodo populistični in javnosti všečni.«
»Mi smo prvi, ki temu kategorično nasprotujemo. Da se to piše, vpisuje, beleži, ker za to ni nobene potrebe. Če učitelj ne izpolnjuje nalog, ki so mu že vnaprej dane, so za to ustrezne sankcije.«
»Kje je tukaj dobrobit otroka? Kje je tukaj spodbudno učno okolje, kje je tukaj pedagogika? Je ni.«
»Na eni strani je seveda imeti urejen sistem. Ampak na drugi strani pa ne moremo iti v prevelike podrobnosti oziroma neko drobnjakarstvo, kajti to ni dobro za pedagoškost, če hočete, akademskost učiteljskega poklica.«