»Večina digitalnega prihodka ni iz Slovenije, ker od YouTubovih ogledov iz Slovenije ne dobimo popolnoma nič.«
»Težava, katero izpostavljajo akterji, vpeti v glasbeni posel pri nas, je, da država ni podelila licence, s katero bi lahko kolektivna organizacija pobirala nadomestila iz naslova avtorskih pravic za glasbo na YouTubu.«
»Vsa našteta orodja so bolj ali manj zares promocijska orodja in resnično dvomim, da bo nekaj tisoč ogledov slovenskim glasbenikom na letni ravni prineslo kaj več kot kakšen evro.«
»Če bo slovenska glasbena zasedba znašla na kakšnem vidnem seznamu predvajanja na Deezerju in tako povečala možnosti svoje rotacije, popularnosti in posledično prihodkov, je tako odvisno od urednika tega servisa.«
»Uvedba pravice do plačila nadomestila igralcem za dajanje na voljo na zahtevo v slovensko nacionalno zakonodajo pa lahko to obveznost ne samo izpolni, temveč primanjkljaj v plačilu nadomestila igralcem celo odpravi.«
»Medtem ko internetni AV trgi očitno prosperirajo, je izključna pravica dajanja na voljo javnosti na zahtevo, ki je bila igralcem dodeljena v skladu z direktivo EU o avtorskih pravicah iz leta 2001, minimalno spremenila gospodarski položaj igralcev.«
»Prihodki različnih deležnikov, ki izkoriščajo delo ustvarjalcev, stalno rastejo, prihodki ustvarjalcev pa ne sledijo tem trendom. Zato upamo, da bosta odločba urada in ustrezna implementacija Direktive o avtorskih pravicah to razmerje popravila v korist ustvarjalcev«