»Ker gre za okoljski davek, bi smeli pričakovati, da bodo ta denar raje uporabili za razvoj v Sloveniji izrazito podhranjenega javnega prevoza, ne pa da se spodbuja nakupovanje novih avtomobilov.«
»Glede na to, da je povprečna starost avtomobilov na slovenskih cestah več kot 10 let, se je treba zavedati, da bodo danes kupljeni avtomobili na naših cestah tudi še po letu 2030...«
»Prometna politika bi morala imeti jasno usmeritev ‒ zmanjšanje osebnega prometa in prehod na skupinski prevoz...«
»Če k temu prištejemo še skoraj 30-milijonsko luknjo v proračunu, novi zakon o davku na motorna vozila ne pomeni prav velike spodbude za našo prihodnost.«
»Proizvajalec motornih vozil, katerega nezakonito manipulirana vozila so prodana v drugih državah članicah, je lahko tožen na sodiščih teh držav.«
»S tem se lahko postopki v Avstriji nadaljujejo in sodišča se lahko – dve leti po vložitvi tožb – končno posvetijo vsebini.«
»Ljudje se ne jezijo več na Celjane, ampak na kulture, ki so utemeljene na tem, kaj voziš.«
»Velja, da si to, kar voziš.«
»Slovenski vozniki se po njegovih besedah jezijo bolj pasivno-agresivno, kar pomeni, da grdo gledajo, pobliskavajo z lučmi, rahlo trobijo, rahlo pritiskajo na plin, delujejo torej avtodestruktivno.«
»Prestižni avtomobili imajo večjo škodno pogostost, po drugi strani pa s temi vozili tudi prevozijo več kilometrov.«
»Ne glede na število asistenčnih sistemov je voznik odgovoren za svoje vozilo.«
»Večina Slovencev ima negativna stališča do tveganih vedenj na cesti, pri čemer pa je stališče redko enako lastnemu vedenju.«
»Vzelo mi je le kakšne tri minute.«
»Nekdo mi je dejal, da so bili mercedesi v Sloveniji včasih avtomobili mesarjev.«
»Prvi so se odzvali v Volkswagnu, če bi se kdo drug, bi šel k njim.«
»Delo oblikovalca je tudi to, da je psiholog, antropolog in sociolog, saj lahko le tako ve, kaj želijo kupci in jim na obraz nariše nasmeh.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju