»Raznovrstnost in pestrost področij, kamor je s številnimi umetniškimi, glasbenimi, novinarskimi, izobraževalnimi in drugimi avdiovsebinami posegel projekt B-AIR, se kažeta tudi v predstavitvi projekta v okviru francoskega paviljona.«
»Vesel sem, da sta med njimi tudi dve deli, nastali na Radiu Slovenija. Vnovično izpraševanje prihodnosti sveta je dandanes nujno, vloga zvoka v razvoju človeka v tem svetu prihodnosti pa odpira številna vprašanja, vidike, dileme, ki jih na najrazličnejše načine poudarja tudi projekt B-AIR.«
»Nismo želeli le poustvariti stavb v obliki pomanjšanih replik, temveč smo kocke uporabili predvsem za ustvarjanje pozorno abstrahiranih arhitekturnih zasnov in detajlov, ki smo jih v procesu sestavljanja rasterizirali. Nujno je bilo razumevanje merila, količine, simetrije, osnovnih vzorcev in geometrije. Skenirani izvirni načrti arhitekture, ki jih hranita MAO in Plečnikova zbirka, so nam služili za podlago, s pomočjo katere smo merilo prilagajali velikosti detajlov, arhitekturnih elementov in ne nazadnje velikosti posamezne kocke. S preizkušanjem različnih kombinacij kock ter z raziskovanjem materialov in barv so oblike postale pripovedovalke zgodb o podobi prostora, tako v merilu stavb kot tudi mesta.«
»Ambiente, ki iščejo vzore v zgodovini in socialnem povezovanju ter manifestativno odgovarjajo na vprašanja o nalogi in odgovornosti arhitekture in arhitektov. Obenem pa so to do potankosti izpiljeni arhitekturni izdelki, kjer je spretno zabrisan preskok med merili. Celota in detajl sta uglašena in se harmonično dopolnjujeta.«
»Naša knjižnica je že na pogled drugačna kot druge, že to jo razlikuje, da ni kvadratna ali pravokotna, temveč so okrogle linije, streha je valovita, pa tudi sama stavba, kar ponazarja reko Savo.«
»Knjižnica je dolga 80 metrov, v najširšem delu je široka 20. Če ne bi bilo atrija, bi bilo na sredi precej temačno, zaradi atrija pa je svetlo in ljudje se zaradi tega res dobro počutijo.«
»Odpovedal se je ornamentalni estetiki secesije in ameriškemu neoklasicizmu ter načrtoval enostavne, funkcionalne zgradbe s čistimi linijami in preprostimi odprtinami, brez okraskov in zgodovinskih poudarkov.«