»Grand prix podeljujemo zgodbi z močno simbolno predstavnostjo, ki ponuja vidnost neizpovedani brutalni resnici o nasilju nad ženskami za domačim pragom. Film daje glas tistim, ki redko delijo svojo bolečino – pripadnicam starejše generacije, ki so pogumno spregovorile o svojih osebnih izkušnjah.«
»Naveličani smo ženskih likov brez vsebine, ki se znajdejo v tem položaju, ne da bi sploh bile igralke. Dovolj nam je dojemanja ženskega telesa zgolj skozi prizmo seksualizacije. Dovolj nam je moških likov, ki jih, ne da bi se o njem spraševali, uničuje lastno nasilje ...«
»Zato je, kot je dodala, veliko nagrado za kratki film namenila 'filmu, ki mu je uspelo ujeti kompleksnost čustev lika, ki je pod psihološkim nadzorom nasilnega moškega. Ob prikazu vsakdanjega življenja tega para se poglobimo v doživljanje močne ženske, katere zadnje dejanje nas spravi v dobro voljo'.«
»Nagrada Prešernovega sklada nam zelo veliko pomeni. Z leti opažam, da so domače nagrade v resnici pomembnejše od tistih, ki jih prejemamo v tujini, ker smo na ta prostor v prvi vrsti vezani zaradi financiranja. Tukaj tudi ustvarjamo, tukaj si gradimo pozicijo tako med filmskimi ustvarjalci kot drugimi delavci v kulturi. Mislim, da je to veliko priznanje za celotno stroko animiranega filma.«
»Špela Čadež potencial animacije in brezmejnih svetov, ki jih ta ponuja, izkoristi v celoti, in ga velikopotezno postreže gledalcu. Kratki film Steakhouse je obrtno dovršen, zvočno bogat in režijsko popoln izdelek.«
»Poetične pripovedi, polne magičnega realizma, ki poudarjajo moč pripovedovanja zgodb, se dotikajo težkih življenjskih trenutkov izgube, podprte so s prefinjeno likovno zasnovo in bodo oživele preko tradicionalne tehnike stop animacije.«
»Kot prevajalec sodi med naše najpomembnejše, med tiste, ki si niso le požrtvovalno naložili posredniške in razlagalske naloge, temveč jim je bilo dano to nalogo opravljati z umetniškim čutom, s posluhom za slogovne razpone in odtenke izvirnih besedil, predvsem pa z neomajno jezikovno samozavestjo, z vero v izrazno moč slovenščine.«
»Umetnostni zgodovinar Tomaž Brejc ga je zaradi njegovega teoretskega znanja in razumevanja zgodovine umetnosti označil za 'varuha tradicije', ki je – četudi zlahka uporablja sodobno vizualno tehnologijo – vedno najprej slikar, ki se poglablja v slikarsko metafiziko.«
»Ustvaril je žive sanje, ki se do neke mere filmskim ustvarjalcem izmikajo že od tihe dobe. Prejšnje filmske različice so bile omejene z živo akcijo, toda inovativna animacija bi lahko končno uresničila izmuzljivo kakovost romana.«
»Za animiranega Gatsbyja je pravi čas. Gledalci vseh starosti animacijo sprejemajo kot nov način doživljanja pripovedi. Slog animacije in slik, ki jih ustvarjamo za ta projekt, se lepo spaja.«
»Dopušča trenutke, kjer se lahko od srca nasmejemo, uživamo v duhovitih prigodah ali pa nas stisne pri srcu od žalosti, saj junake, ki so v odnosu do sebe in drugega vedno iskreni, takoj vzljubimo.«
»Dogodek in zgodba pa nas spomnita na resnične in največje zaklade; na dom, na naše najbližje, saj se pravo bogastvo ne skriva v preobilju daril in nepotrebnem kopičenju materialnih dobrin, ampak v pristnih medčloveških odnosih.«