»Knjiga naravnost kliče po lutkovni predstavi, ker so stvari drugačne kot v realnosti. Dogajajo se stvari, ki bi bile v življenju nemogoče, lutka pa nam omogoča življenje stvari, ki v realnosti niso mogoče.«
»Vodstvo Mestne občine Maribor si nikakor ne želi opustošenja kulturne, mladinske in socialne krajine mesta, za kar bo potrebno še veliko prizadevanja v odnosu do države ter razumevanja tako na strani strokovnih služb kot uporabnikov proračunskih sredstev in politike v mestu.«
»Naj spomnimo, da je bilo v Lokalnem programu za kulturo 2015–2020 predvideno 5-odstotno zviševanje sredstev na letni ravni, ki se nikoli ni zgodilo, do današnjega dne pa ni sprejeta, že v začetku lanskega leta pripravljena, Strategija razvoja kulture 2022–2026.«
»Menimo, da predlagani rezi terjajo rebalans proračuna in zato pozivamo urad za kulturo in mladino, mestni svet in vodstvo Mestne občine Maribor, da v roku osmih dni nam in ostalim občanom Maribora podate pravno podlago, ki omogoča napovedane posege v proračun.«
»S krčenjem sredstev že tako nedohranjene vsebine, ki so primarno namenjene prebivalkam in prebivalcem mesta ter okolice, skoraj povsem izginile iz Maribora. Opustošenje bo veliko.«
»Nakupovalno središče Tabor II v Mariboru spada med tri največja nakupovalna središča v Sloveniji in med pet največjih Mercatorjevih hipermarketov.«
»V podjetju Boscarol bomo kot novi lastnik nadaljevali dolgoročno pogodbo najema celotnega centra, ki jo je s prejšnjim lastnikom sklenil Mercator.«
»Markovo nedosegljivo iznajdljivost, duhovitost in ustvarjalno delo bomo poskusili dostojno ohraniti tisti, ki smo mu bili blizu, ga podpirali in imeli radi.«
»Brecljev opus ne obsega 'samo' glasbenih stvaritev, ki so medtem že ponarodele, vsekakor pa zaznamovale več generacij prebivalcev iz vseh držav nekdanje Jugoslavije, pač pa zajema celostno ustvarjalnost Marka Breclja kot umetnika državljana.«
»Muzej Marka Breclja ne more biti posvečen eni osebi, ampak eri, v kateri je Marko Brecelj živel in deloval.«
»Da je bil osmij izbran za vdelavo v najdragocenejšo novoizdelano violino, gre pripisati vedno večji prepoznavnosti te kovine in izjemnim lastnostim, ki jih ima.«
»Želimo, da festival v intenzivnem 14-dnevnem dogajanju predstavi poglobljen vpogled v aktualno stanje in razvojne trende slovenskega gledališča. Tuje prestave pa predstavljajo priložnost za slovensko občinstvo in slovenske gledališke ustvarjalce, da dobijo vpogled v delček aktualne, vznemirljive, visokokakovostne produkcije tujih gledališč. Vemo, da ni veliko priložnosti, da bi lahko na slovenskih odrih spremljali tujo gledališko produkcijo.«
»V prvi vrsti so notranje-organizacijski, ker se je festival podaljšal na 14 dni, zasedel vsa odrska prizorišča v matični hiši ter s tem v jesenskem času znatno posegel v aktivnosti, ki jih takrat izvajajo druge organizacijske enote SNG Maribor.«
»Tuje gledališke skupine so že vrsto let opozarjale, da so gostovanja, ki so pomemben del Borštnikovega srečanja, mnogo lažje izvedljiva v času ob koncu gledališke sezone. In tudi slovenska gledališča so bolj naklonjena temu terminu, ker ne posega v čas, ko pripravljajo drugo premiero v sezoni, kar se je dogajalo jeseni, ampak se festival zgodi ob izteku gledališke sezone, ko lažje načrtujejo gostovanja in svojo prisotnost na festivalu.«