»Nekaj minut čez 4. uro zjutraj smo bili obveščeni, da gori v skladiščnem objektu. Na terenu je trenutno veliko gasilskih enot, preprečili smo širjenje požara na druge dele objekta, tudi pisarniški del. Gori ogromno skladiščnih materialov, les, gume. Okoliškim prebivalcem svetujemo, naj zaprejo okna, saj se dviga tudi veliko pare. Ni pa sicer nevarnosti. Znotraj žarišča je požar še zelo aktiven, napade izvajamo s štirih strani, bo še trajalo nekaj časa.«
»Zmaga nad virusom, smo mislili, da je samo za lani, pa je letos spet aktualna, tako da smo jo še malo, še malo dodali protiteles na Gornjem trgu, cela nabrežja v bistvu, Petkovškovo, Breg, Gallusovo so nova, je ena taka verižica, ki vse to povezuje.«
»Toda svoboda izražanja ni zgolj pravica, je tudi odgovornost in dolžnost, ki lahko od nas zahteva, da s preudarno argumentacijo, moralno verodostojnostjo in predanostjo resnici izrazimo komentar.«
»S kolažiranjem različnih medijev, v katerih ustvarjata, poudarjata hibridnost človekovih plati, obenem pa stremita k uravnoteženi predstavitvi posameznika, na eni strani s pomočjo duhovite, iskrive risbe in na drugi s fotografijo spokojnih in resnobnih izrezov ljubljanske krajine.«
»Črno-bele fotografije obsegajo tako kavarniške interjerje kot tudi urbano in neurbano ljubljansko krajino. Kavarne gostom programa ICORN predstavljajo družabni prostor, vendar Frankova fotografija z odsotnostjo ljudi implicira občutek osamljenosti in odmaknjenosti v Sloveniji.«
»Če bi šlo samo za zvišanje parkirnine, bi lahko rekli, da s tem odvračamo avtomobile od centra in je to skladno s prometno strategijo, ki pravi, da je treba promet na vpadnicah do leta 2027 zmanjšati za 20 odstotkov. Ampak niste konsistentni, ker pa na drugi strani predvidevate gradnjo podzemnih garaž.«
»Vsa ta leta sem dajal velik poudarek sožitju med verskimi skupnostmi. Tega nisem storil po naključju. Tukaj gre za moje veliko prepričanje, da je to sestavni del sožitja vseh ljudi v neki skupnosti.«
»Absolutno sem prepričan, da je v Sloveniji dovolj prostora za vse. Nihče se ne sme počutiti izključenega. To je v času delitev in razhajanj zelo pomemben občutek. Moramo ga negovati, ta občutek vključenosti, pripadnosti in odgovornosti do sočloveka.«
»Do konca svojega mandata bom storil vse, kar je v moji moči, da bom prenašal sporočilo vključenosti in sožitja. Pa naj se zdijo sirene, ki kličejo k delitvam in razdeljenosti, še tako privlačne, prepričan sem, da bo njihov čas minil in da se bo vrnil čas harmonije. Ne bo pa se vrnil sam od sebe. Krila mu moramo dati mi.«
»Po eni strani je Idiot obsežna pripoved s princem Miškinom v središču, povratnikom iz Švice, naivnim dobrotnikom, polna epizod, ki bi jih lahko uvrstili skoraj med melodramske zvrsti. Po drugi strani pripoved prinaša portrete in upodablja osebnosti ter se ukvarja z nekaterimi osnovnimi vprašanji etike.«
»Je to roman usodnih srečanj, napačnih odločitev in izgubljenih usod v času, ko se nam zdi, da smo v globalno utrujenem svetu igrivih tehnoloških dogodivščin in nenehnih političnih izzivov popolnoma gluhi za tisto, kar smo nekoč imenovali življenje? In kdo je danes ta smešni princ, ki pridiga o čisti ljubezni in vnaša nemir povsod, kjer se pojavi; ki izziva nerešljive konflikte, svetu pa ponuja negotovost, ki zlahka zdrsne v tragedijo?«
»Predstavo sestavljajo med seboj jasno ločeni prizori, ki temeljijo na posameznih epizodah iz predloge. V Senjinovem Idiotu je veliko digresij, ponovitev, dolgih dialogov, kar vodi do prefinjene in natančne dinamike igre, na kateri temelji vsa bravurozna uprizoritev.«
»Je pa svojevrsten absurd, da je potreben kordon policije, da varuje življenje tistih, ki so za življenje. To je popoln absurd, ki veliko pove o stanju duha v Sloveniji, Evropi in na žalost celotnem svetu.«
»Ob srednem vdoru meteorne vode je ta preprosto prebila dotrajano obstoječo izolacijo kletnih prostorov, v katerih delujejo snemalni studio Drame, blagajna gledališča in depo gledaliških listov in drugih publikacij Drame. V kletnih prostorih so bili pod vodo celo nekateri za naše dnevno delovanje zelo pomembni računalniki.«